به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۲۸۷۵۸۳

آب معدنی لاکچری در فروشگاه‌های تهران

آب معدنی لاکچری در فروشگاه‌های تهران
گروه اقتصادی: در شرایطی که ایران یکی از بدترین شرایط ارزی خود را پشت سر می‌گذارد، در فروشگاه‌های تهران اقلامی مانند آب معدنی خارجی با قیمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان به چشم می‌آید.
هنوز مدت زیادی از انتشار خبر فروش آب معدنی لاکچری تاریخ مصرف گذشته در سوپرمارکت‌های تهران نگذشته است که این نوع آب معدنی در سوپرمارکت‌های بزرگ مرکز شهر هم پیدا شد.
پیمان فروهر، دبیر انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان آب معدنی در این باره به تجارت‌نیوز توضیح می‌دهد: واردات این محصول ممنوع بوده و آن چه در بازار عرضه شده، از روش‌های غیرقانونی وارد کشور شده است.با این حال فروش آب معدنی با قیمت‌های گزاف در فروشگاه‌های شهر همچنان ادامه دارد.
فروهر درباره فروش آب معدنی خارجی در مرکز شهر توضیح می‌دهد: واقعیت این است که به دلیل قیمت بسیار بالای این نوع آب‌های بسته‌بندی شده، میزان فروش آن، به قدری کم است که بتوانیم به طور کلی از آن صرف نظر کنیم.دبیر انجمن انجمن آب‌های بسته‌بندی شده معدنی و آشامیدنی تصریح می‌کند: بالاترین قیمت آب معدنی تولید داخل نهایتا ۶ هزار تومان است.
و البته این در حالی است که آب‌های بسته‌بندی شده خارجی در ایران آب آشامیدنی آن‌هاست و نه آب معدنی و هر بطری آب معدنی خارجی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری می‌شود.

 
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: آب معدنی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها