به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۲۸۷۶۰۴

بمب امباپه؛ جدایی قریب الوقوع ستاره پی اس جی

گروه ورزشی: ستاره جوان پی اس جی تصمیم نهایی خود را گرفته و دوشنبه قرار است آن را در نشستی خبری اعلام کند.
بمب امباپه؛ جدایی قریب الوقوع ستاره پی اس جی
 کیلیان امباپه از مدت ها پیش گزینه شماره یک رئال مادرید است و باشگاه مادریدی در تلاش است او را هر طور شده جذب کند. از قرارداد امباپه تنها یک سال باقیمانده و او تمامی پیشنهادات تمدید را رد کرده است. امباپه بارها گفته است که از پی اس جی توقع یک تیم برنده را دارد و پروژه ای که به فتح لیگ قهرمانان منتج شود.
پس از قطعی شدن انتقال لیونل مسی به پی اس جی، در مادرید بر این عقیده اند که باشگاه پاریسی به دلیل مشکلات مربوط به فیرپلی مالی، مجبور به فروش امباپه خواهد شد اما به نظر نمی رسد چنین اتفاقی رخ دهد و پی اس جی می خواهد فصل بعد با مثلث رویایی نیمار، امباپه و مسی قدم در میادین بگذارد.
 


ناصر الخلیفی رئیس پی اس جی دیروز در مراسم معارفه لیونل مسی و در پاسخ به سوالی در مورد احتمال جدایی امباپه، پاسخی روشن و صریح داد:« امباپه پاریسی است و بازیکنی رقابت طلب. فکر نمی کنم تیمی رقابتی تر از پی اس جی اکنون در دنیا وجود داشته باشد. این بهترین مجموعه ممکن است و امباپه نیز چنین تیمی می خواست؛ پس دیگر جای هیچ بهانه و توجیهی برای تمدید نکردن قرارداد نمی ماند. کیلیان با ما قرارداد دارد و بازیکن پی اس جی است.»
 

 
او ساعاتی بعد در مصاحبه با اکیپ نیز گفت در مورد مذاکرات تمدید با امباپه هرگز در رسانه ها صحبت نخواهم کرد و این مساله ای خصوصی بین ما و خانواده امباپه است. کیلیان از پیوستن مسی خوشحال است ولی برخی رسانه ها دنبال مشکل تراشی هستند؛ هرچند موفق نخواهند شد.»
 

 
طبق ادعای آاس، در مادرید اما کاملا آسوده خاطر هستند و اطمینان دارند که امباپه حتی با وجود انتقال مسی به پاریس، تصمیمش را تغییر نخواهد داد و بدون اینکه قراردادش را تمدید کند به رئال خواهد پیوست.
اندک امیدهایی وجود دارد که در روزهای پایانی نقل و انتقالات امسال، پی اس جی راضی به فروش امباپه شود ولی اگر این اتفاق هم رخ ندهد، او تابستان سال بعد به عنوان بازیکن آزاد به رئال ملحق خواهد شد. یکی از مدیران بلندپایه رئال در مصاحبه با آاس این مساله را تایید کرده است.
 

 
در همین رابطه امروز گاتزتا دلو اسپورت نیز گزارش داد که کیلیان امباپه از پیوستن مسی به پی اس جی خوشحال نیست و قصد دارد در تیمی بازی کند که مرکز پروژه های ورزشی آن باشد. او رویای پیوستن به رئال را دارد و قرار است دوشنبه در نشستی خبری این مساله را اعلام کند. امباپه هیچ پستی در مورد انتقال مسی را نیز لایک نکرده و به این ترتیب شاید مثلث مخوف مسی، نیمار و امباپه را در پی اس جی شاهد نباشیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها