به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۲۸۷۶۴۷

پاکدامن: دیدار با عادل برایم خیلی جذاب بود

پاکدامن: دیدار با عادل برایم خیلی جذاب بود
گروه ورزشی: علی پاکدامن، شمشیرباز المپیکی سابر، برای تشکر از دلگرمی های عادل فردوسی پور هنگام مسابقه اش در توکیو، در تمرین تیم رسانه ورزش با او دیدار کرد.علی پاکدامن شمشیرباز المپیکی سابر، از عادل فردوسی پور قدردانی کرد.عادل فردوسی پور، همزمان با بازیهای المپیک، قبل از مسابقه انفرادی و تیمی شمشیربازی به علی پاکدامن دلگرمی داده بود، همین هم بهانه ای شد تا ششمیرباز ملی پوش برای تشکر سرزمین تمرین تیم رسانه ورزش برود.

پاکدامن که از این دیدار خیلی ذوق زده است می گوید:« عادل خان مرا در المپیک خیلی شرمنده کرد و دیدن او از نزدیک افتخاری بود که با پیشنهاد یکی از دوستان مشترک، اتفاق افتاد. این دیدار برایم خیلی جذاب بود. پیش او رفتم و بابت دلگرمی هایش تشکر کردم.»او حسرتش برای تکرار برنامه نود را مثل خیلی از هواداران دیگر ، این طور تعریف می کند:« من هم مثل خیلی از هم نسل هایم، هفته را به عشق روزهای دوشنبه و تماشای برنامه نود سر می کردم ، اما حیف که آن را از ما گرفتند. خدا کند دوباره برنامه نود به تلویزیون برگردد.»

پاکدامن، هوادار دوآتشه استقلال، درباره وویس فردوسی پور قبل از مسابقه اش می گوید:« عادل خان قبل از مسابقه تیمی المپیک، برام وویس فرستاد که علی آقا ایتالیا را ببرید، درست است که آبی پوش هستند، اما آن را ببرید. ما زدیم ،ولی نشد.»پاکدامن هنوز هم طعم تلخ باخت و از دست دادن مدال زیر دندانهایش است و به همین دلیل دست و دلش به کار نمی رود:« من این روزها نم، نم بازی می کنم، ولی واقعا حوصله ندارم، ساکم را جمع می کنم و میروم تمرین، اما دستم نمی رود تا زیپش را باز کنم و و وسایل را برای تمرین بردارم.

من خیلی زحمت کشیدم برای مدال المپیک، وقتی فیلم های بازی ام را می بینم، داغم تازه می شود. حیف است من در تمرینات 270 کیلو هپی تراس، می زدم تا حمله ها و حرکات انفجاری ام بهتر شود، اما نشد. نشد، آن از مسابقه انفرادی و این هم از مسابقه تیمی .»
مرجع : خبر ورزشی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها