به روز شده در ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۸:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۲۸۷۶۵۱

بهترین وضعیت خوابیدن برای بدن

بهترین وضعیت خوابیدن برای بدن
گروه سلامت: بهترین وضعیت خوابیدن برای بدن می تواند سلامت شما را تضمین کند و استراحت خوبی داشته باشید. خوابیدن شکل‌ها و انواع مختلفی دارد و افراد مختلف عادت‌های خاصی برای خوابیدن خود دارند اما بعضی از این عادت‌ها برای سلامتی قسمت‌های مختلف بدن مضر و بعضی مفید است، در ادامه با بهترین حالت‌های خوابیدن آشنا شوید.

بهترین وضعیت خوابیدن برای بدن، خوابیدن به پشت و به صورتی است که دست‌ها در بالا قرار بگیرد؛ این وضعیت برای کمر و صورت مفید است.در خوابیدن روی شکم، مراقب باشید به گردنتان آسیبی وارد نشود.خوابیدن به صورت وضعیت جنینی، باعث بروز کمردرد و گردن‌درد می‌شود.خوابیدن به پهلوی چپ یا راست، باعث می‌شود شانه‌ها و پاها در فشار باشند.

سعی کنید که با چند بالش بخوابید، زیرا این حالت برای سلامت ستون فقرات بسیار مفید است.در خوابیدن به پهلو، به صورتی که دست‌ها مقابل بدن قرار بگیرد، احتمال بروز کمر درد وجود دارد.گفته شده خوابیدن به پهلو به صورتی که دست‌ها در راستای بدن قرار بگیرد، باعث ایجاد چین و چروک‌های پوستی می‌شود.همچنین خوابیدن به پشت به حالتی که دست‌ها در راستای بدن قرار بگیرند، بسیار به سلامتی گردن کمک می‌کند.
برچسب ها: خوابیدن
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *