به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۲۸۷۷۵۲

شش کشته در تیراندازی شهر پلیموث

شش کشته در تیراندازی شهر پلیموث
گروه بین الملل:شش نفر بر اثر تیراندازی در شهر ساحلی پلیموث واقع در جنوب غربی بریتانیا کشته شده‌اند. علت این خشونت مسلحانه هنوز برای پلیس روشن نشده، اما پلیس احتمال تروریستی بودن آنرا را رد کرده است.
  پلیس شهر پلیموث  اعلام کرد که در محل جنایتی که  در این شهر در جنوب غربی بریتانیا رخ داده، اجساد دو مرد و دو زن را کشف کرده است.زن دیگری نیز بر اثر جراحات وارده در بیمارستان جان باخته است. پلیس می‌گوید احتمالا ششمین فرد کشته شده مظنون اصلی است. ظاهرا همه آنها مسلح بوده و بر اثر جراحت‌های مرگبار شلیک گلوله کشته شده‌اند.
پلیس انگیزه تروریستی را رد کرده و ارتباط بین عامل جنایت و قربانیان هنوز مشخص نیست. یکی از شاهدان عینی گفته که صدای جیغ و شلیک چند گلوله را شنیده است.
به گفته او مردی با لگد به در خانه‌ای زده، شلیک کرده و سپس فرار کرده است. او حین فرار به سوی رهگذاران در خیابان تیراندازی کرده است. یکی دیگر از شاهدان گفته "مردی سیاه پوش با تفنگ ساچمه‌ای" را دیده است.
پریتی پاتل، وزیر کشور بریتانیا این اقدام را "تکان دهنده" خوانده و از ساکنان خواسته است آرامش خود را حفظ کنند و از دستورات پلیس پیروی کنند.
کیر استارمر، رهبر حزب کارگر بریتانیا، از یک "تراژدی" سخن گفته است کرد. نمایندگان پارلمان محلی از ساکنان خواستند که تصاویر یا گمانه زنی‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارند.
برچسب ها: بريتانيا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها