به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۲۸۷۷۶۵

حمله تند آرنولد شوارتزنگر به مخالفان واکسن

حمله تند آرنولد شوارتزنگر به مخالفان واکسن
گروه فرهنگی: آرنولد شوارتزنگر همزمان با افزایش شمار مبتلایان به کووید نوع دلتا، پیامی برای هم‌وطنان آمریکایی‌اش فرستاد.ستاره «ترمیناتور» به مخالفان پوشیدن ماسک می‌گوید: «مرده شور آزادی‌تان را ببرد.»
شوارتزنگر ۷۴ ساله گفت که بشریت به جای تمرکز بر اقدامات پیشگیرانه ای که بر آزادی های شخصی تأثیر می گذارد ، باید به متخصصان در این زمینه گوش دهد.

«یک سال و نیم گذشته ، ما هنوز در بلاتکلیفی هستیم و هنوز افرادی در انکار همه گیری زندگی می کنند ، هنوز افرادی هستند که به ماسک اعتقاد ندارند ، هنوز افرادی هستند که می گویند که خوب ، ما نمی دانیم لازم نیست فاصله گذاری اجتماعی انجام دهیم ، و از این جور حرف ‌ها.

و من فقط فکر می‌کنم که باید بارها و بارها به مردم یادآوری شود که متخصصان می‌گویند ما باید از ماسک استفاده کنیم ، به ویژه هنگامی که به مکان‌های بسته می روید ، متخصصان می‌گویند که هنوز هم باید مرتباً دستان خود را بشویید ، باید فاصله اجتماعی را رعایت کنید. به خصوص در حال حاضر با بازگشت نوع جدید ویروس ، که اکنون چهارمین موج است ، ما واقعاً باید با هم همکاری کنیم.

من همیشه می‌گویم که باید نقاط قوت خود را بشناسید و به متخصصان گوش دهید. اگر می خواهید در مورد ساخت عضلات دو سر بازویی بیاموزید ، به حرف من گوش دهید ، زیرا من عمرم را صرف مطالعه نحوه رسیدن به قله عالی این ورزش صرف کرده ام و به عنوان بزرگترین بدنساز تمام دوران لقب گرفته ام. ما تخصص های متفاوتی داریم.

دکتر فاوچی و همه ویروس شناسان و اپیدمیولوژیست ها و پزشکان در طول زندگی خود بیماری ها و واکسن ها را مطالعه کرده اند ، بنابراین من به آنها گوش می دهم و از شما می خواهم که همین کار را انجام دهید. هیچکدام از ما با تماشای چند ساعت ویدیو بیشتر از آنها یاد نمی گیریم. ساده است: اگر خانه شما در آتش می‌سوزد ، به یوتیوب نروید ، با آتش نشانی لعنتی تماس بگیرید. اگر حمله قلبی دارید ، گروه فیس بوک خود را بررسی نمی کنید ، با آمبولانس تماس می گیرید. اگر ۹ پزشک به شما می گویند سرطان دارید و باید آن را درمان کنید وگرنه می می‌میرید و یک پزشک می گوید سرطان از بین می رود ، شما همیشه باید طرف ۹ پزشک باشید.در این مورد ، تقریباً همه متخصصان واقعی در سراسر جهان به ما می گویند واکسن ایمن است و برخی از افراد در فیس بوک می گویند که اینطور نیست.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها