به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۲۸۷۸۷۲

انتظار برای اعلام نتایج ۵ جشنواره جهانی

انتظار برای اعلام نتایج ۵ جشنواره جهانی
گروه فرهنگی: ​فیلم کوتاه «لبخند ماسک» به کارگردانی عباس غزالی، در دوازدهمین حضور بین المللی خود به دوازدهمین دوره فستیوال « NEWFILMMAKERS La» لس آنجلس کشور آمریکا راه پیدا کرد.به گزارش ایلنا، فیلم کوتاه «لبخند ماسک» به کارگردانی عباس غزالی در دوازدهمین حضور بین‌المللی خود، به دوازدهمین دوره فستیوال «NEWFILMMAKERS La» لس آنجلس آمریکا راه پیدا کرد تا خود را برای موفقیت در این جشنواره که در ماه اکتبر برگزار خواهد شد، به چالش بکشد.

این فیلم کوتاه تاکنون در فستیوال های کلکته و سینه وویاژ کشور هندوستان، بِرِمِن آلمان، فستیوال کَوچ کانادا، جشنواره برزیل، جشنواره لایف افتر اویل ایتالیا، فستیوال بریستول آمریکا و جشنواره آمریکای جنوبی حضور داشته است.

همچنین این فیلم کوتاه، علاوه بر حضور در دوازدهمین دوره این فستیوال آمریکایی، در انتظار اعلام نتایج جشنواره‌هایی چون ماریو پوزو کشور ایتالیا، مینافیلم فستیوال ملبورن استرالیا و گاروا کشور برزیل است.
«لبخند ماسک» تاکنون از جشنواره برزیل جایزه بهترین فیلم و از جشنواره آمریکای جنوبی نیز، چهار جایزه اصلی در بخش های مختلف را دریافت کرده است.در خلاصه داستان این فیلم کوتاه که پخش بین‌المللی آن را سولماز اعتماد برعهده دارد، آمده: رویایم این نبود...
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها