به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۲۸۷۹۴۳

نکاتی مهم درباره خرید موبایل برای کودکان

نکاتی مهم درباره خرید موبایل برای کودکان
گروه جامعه:امروزه استفاده از تلفن های هوشمند نیازی ضروری برای همه افراد است و کودکان نیز در این موضوع سهم دارند. تکنولوژی به قسمت مهمی از زندگی افراد در هر سنی از پیر و جوان تبدیل شده و همگی از تلفن‌های هوشمند برای کار‌های خود استفاده می‌کنند. برخی از خانواده‌ها برای فرزندانشان تلفن‌های هوشمند تهیه می‌کنند و دانستن قابلیت‌های تلفن همراهی که برای اولین بار برای پسر یا دختر خود میخرند، ضروری و مهم است.

در همین راستا والدین یا حداقل یکی از آن‌ها باید با انواع دستگاه‌های تلفن همراه و قابلیت‌های آن‌ها و آنچه با سن و شرایط کودک متناسب است آشنا باشند.مواردی که هر پدر و مادری باید هنگام خرید تلفن بدانند
هنگام انتخاب تلفن‌های همراه برای کودکان باید نکاتی را در نظر داشت، نگهداری و استفاده از تلفن‌های کوچک برای کودکان راحت‌تر است، اما کودکان بزرگتر اگر از آن برای خواندن یا چیز‌های دیگر استفاده کنند، ممکن است تلفن کمی بزرگتر بخواهند.

والدین هنگام خرید تلفن همراه باید مسائل مهمی را برای کودکان خود در نظر بگیرند، که از مهمترین آن‌ها دوربین، باتری و ماندگاری آن است. علاوه بر این تلفن‌ها باید قابلیت کنترل و ردیابی توسط والدین را داشته باشند و آن‌ها بتوانند با استفاده از برنامه‌هایی که به والدین امکان نظارت بر صفحات وب را می‌دهد، جستجو‌ها و گشتن کودکان در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی را کنترل کنند.

استفاده از تلفن باید برای کودک آسان باشد، والدین نباید اجازه بدهند که فرزندشان روی گوشی خود رمزعبور قرار دهد و والدین باید با آن‌ها صحبت کنند و از او بخواهند در هر زمانی که لازم بود تلفن او را بررسی کنند.
برچسب ها: کودکان موبایل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها