به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۲۸۸۰۳۳

تجمع هواداران تراکتور مقابل باشگاه (عکس)

گروه ورزشی: گروهی از هواداران تراکتور در اعتراض به شرایط حکمفرما در باشگاه، مقابل ساختمان باشگاه تراکتور تجمع کردند.
تجمع هواداران تراکتور مقابل باشگاه (عکس)
تیم تراکتور لیگ برتر بیستم را با رتبه چهارم به پایان رساند؛ این تیم با توجه به قهرمانی فولاد در جام حذفی از کسب سهمیه بازماند تا فصل نه چندان موفقی را پشت سر گذاشته باشد. تنها نکته روشن تراکتور در فصل گذشته عملکرد این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود که اینک در شرایط فعلی، تداوم آن در مرحله حذفی به خطر افتاده است.
 تراکتور ماه آینده در چنین روزی باید مقابل النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد. تیمی که برای برای صعود هزینه های زیادی انجام داده و کاملا آماده است. در سمت مقابل اما تراکتور پس از پایان لیگ برتر و به روی کار آمدن فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید، به دلیل مشکلات بسیار از شروع تمرینات خود در زمان مقرر باز ماند و با پنجره بسته و جدایی بازیکنان شاخص دست و پنجه نرم می کند.
 


گروهی از هواداران تراکتور که از هفته ها پیش در صفحات مجازی نسبت به عملکرد مدیریت باشگاه اعتراض کرده بودند، بعد از ظهر امروز با حضور در  مقابل مجموعه صنعتی ورزشی بنیان دیزل که دفتر باشگاه تراکتور در داخل آن قرار دارد، ضمن انتقاد از شرایط موجود، خواستار رسیدگی هر چه سریع تر به وضعیت فعلی شدند.
برچسب ها: تراکتور سازی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها