کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازگشت هواداران؛ آغاز کتک کاری ها! (عکس)

23 مرداد 1400 ساعت 19:25

گروه ورزشی: هواداران منچستریونایتد و لیدز پیش از دیدار این دو تیم در لیگ برتر با یکدیگر به شدت درگیر شدند.


 بعد از حدود یک فصل غیبت هواداران به علت شیوع ویروس کرونا، چندی قبل دولت انگلیس اعلام ککرد در فصل جدید ممانعتی برای بازگشت آنها به استادیوم ها وجود ندارد و امروز شاهد حضور کامل هواداران در استادیوم اولدترافورد برای تماشای دیدار یونایتد مقابل لیدز بودیم.
 اما پیش از آغاز این دیدار و در سطح شهر منچستر، هواداران یونایتد و لیدز با یکدیگر درگیر شدند. طرفداران لیدز با سر دادن شعار "جیدون سانچو و مارکوس رشفورد باعث بدبختی کشور شدند"، از این دو ستاره جوان منچستریونایتد بابت خراب کردن پنالتی در دیدار فینال یورو 2020 مقابل ایتالیا انتقاد کردند.
 اما این شعارها از سوی هواداران یونایتد بی جواب نماند و طرفین با یکدیگر درگیر شدند. سانچو، راشفورد و البته بوکایو ساکا از آرسنال پس از آنکه در تابستان امسال در گل کردن ضربه پنالتی خود برابر ایتالیا ضربات ناکام ماندند، مورد حملات نژادپرستانه در فضای مجازی قرار گرفتند.
در جریان این کتک کاری هواداران دو تیم از سطل آشغال و صندلی های تعبیه شده در سطح شهر به عنوان سلاح برای درگیری با یکدیگر استفاده کردند و در نهایت مداخله نیروهای پلیس امنیتی باعث پایان یافتن این درگیری از سوی طرفین شد.
 

 

 


کد مطلب: 288034

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/288034/بازگشت-هواداران-آغاز-کتک-کاری-عکس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir