کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تیم پرتغالی‌ شرایط را برای پرسپولیس سخت‌ کرد

24 مرداد 1400 ساعت 9:13


گروه ورزشی: پس از اتمام فصل بیستم، به صورت خودکار زمان قرارداد قرضی شهریار مغانلو با باشگاه پرسپولیس به پایان رسید و این بازیکن باید به پرتغال برمی‌گشت.قبل از پایان فصل، مدیران باشگاه تهرانی واردعمل شدند و از سانتاکلارا خواستند تا شرایط خود برای ارائه رضایتنامه دائمی این بازیکن را اعلام کنند. در اولین واکنش، باشگاه پرتغالی اعلام کرد با مبلغی کمتر از ۵۰۰ هزار یورو حاضر نیست که قید این بازیکن را بزند. همان زمان،

پرسپولیسی‌ها متوجه شدند که با این شرایط، نمی‌توانند کاری برای بازگرداندن مغانلو انجام دهند زیرا هزینه ۵۰۰ هزار یورویی برای رضایتنامه یک بازیکن، وضعیت داخلی تیم را بهم می‌ریزد آن هم در شرایطی که این باشگاه برای نیم فصل، تنها ۴۰ هزار یورو بابت جذب قرضی این بازیکن هزینه کرده بود. البته در نیم فصل، پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب دائمی و دریافت رضایتنامه شهریار بودند اما سانتاکلارا با هیچ شرط و شروطی این موضوع را نپذیرفت.

به تازگی اخباری در خصوص تلاش باشگاه سپاهان برای جذب مغانلو به گوش می‌رسد. حتی شنیده می‌شود یکی از مدیران ارشد باشگاه سانتاکلارا به مسئولان پرسپولیس اعلام کرده کار انتقال شهریار به سپاهان در ازای حضور محمد محبی و رقمی قابل توجه به عنوان رضایتنامه، تمام شده و پرسپولیسی‌ها شانس زیادی برای ادامه مذاکرات ندارند.

با این حال، مدیران باشگاه تهرانی که به خواسته کادرفنی و هواداران خود خواستار ادامه فعالیت شهریار بودند، نامه‌نگاری را ادامه دادند. آنها در نامه‌های خود، چند راهکار مثل انتقال بازیکن، معاوضه وحتی پرداخت اقساطی مبلغ رضایتنامه را اعلام کردند ولی پاسخی که از سوی سانتاکلارا به دست‌شان رسید، عجیب و شگفت‌انگیز بود؛ گویا مسئولان سانتاکلارا که از موضوع معامله با سپاهان راضی هستند، با هدف بالا بردن مبلغ رضایتنامه شهریار اعلام کردند تنها به شرطی این بازیکن را در اختیار پرسپولیس می‌گذارند که باشگاه تهرانی مبلغ ۷۵۰ هزار یورو به حساب‌شان واریز کند؛ یعنی چیزی حدود ۲۳ میلیارد تومان فقط بابت رضایتنامه!

به همین علت، مشخصا باشگاه پرسپولیس شانس زیادی برای جذب این بازیکن ندارد و با این شرایط نمی‌تواند اقدام به جذب شهریار مغانلو کند و به این شکل باید پایان همکاری این مهاجم را با سرخپوشان قطعی دانست و منتظر رسمی شدن قرارداد شهریار مغانلو در مذاکره سانتاکلارا و سپاهان بود.


کد مطلب: 288062

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/288062/تیم-پرتغالی-شرایط-پرسپولیس-سخت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir