به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۲۸۸۲۲۳

غلبه بریتنی اسپیرز بر پدرش

غلبه بریتنی اسپیرز بر پدرش
گروه فرهنگی: جیمی پدر بریتنی اسپیرز خواننده و بازیگر آمریکایی سرانجام از سرپرستی دخترش کناره‌گیری کرد. ستاره بین‌المللی پاپ که به مدت ۱۳ سال تحت سرپرستی پدرش بود، پیروزی بزرگی به دست آورده و می‌تواند درآمد حاصل از کنسرت‌ها و اجراهایش را خودش مدیریت کند. 

«جیمی اسپیرز» در سال ۲۰۰۸ با فروپاشی روانی خواننده‌ای که تحت فشار رسانه قرار داشت و زندگی او زیر ذره‌بین قرار گرفته بود، موفق شده بود این سرپرستی جنجالی را به دست آورد.«بریتنی اسپیرز» پیش‌تر در دادگاه گفته بود که می‌خواهد علیه پدرش اتهاماتی مطرح و جزئیات بدرفتاری‌های او در حین سرپرستی را فاش کند و او را به زندان بیندازد. «متیو رزنگارت» وکیل جدید بریتنی کناره‌گیری پدر او از سرپرستی را یک «پیروزی بزرگ» و «گامی به سمت عدالت» خوانده و می‌گوید قصد دارد در مورد وضعیت زندگی اسپیرز در طول ۱۳ سال گذشته تحقیق کند و پدر را به دادگاه بکشاند.

پدر اسپیرز پنجشنبه این هفته در دادگاه عالی لس‌آنجلس اعلام کرد که از سرپرستی کناره‌گیری و با دادگاه برای انتقال همکاری می‌کند، اما زمان کناره‌گیری خود را فاش نکرد. در بخشی از اظهارات نمایندگان پدر اسپیرز آمده است: «وقتی این مسائل حل و فصل شد، آقای اسپیرز در موقعیتی قرار می‌گیرد که کناره‌گیری کند. اما برای تعلیق فوری آقای اسپیرز هیچ توجیه وجود ندارد.»

گروه حقوقی بریتنی می‌گویند هرچند کناره‌گیری پدرش یک پیروزی بزرگ است، اما آن‌ها همچنان از «حملات» این مرد ناخرسندند: «خوشحالیم که آقای اسپیرز و وکیلش امروز در دادگاه اعلام کردند که او باید عزل شود. اما از حملات دنباله‌دار، شرم‌آور و ننگین او به خانم اسپیرز و دیگران ناخرسندیم.»

تابستان امسال، رزنگارد علناً درخواست استعفای پدر اسپیرز را کرده بود، تا پنجشنبه این هفته، این مرد در مقابل کناره‌گیری مقاومت نشان می‌داد. پس از استعفای «اندرو والت» در سال ۲۰۱۹، «جیمی اسپیرز» تنها سرپرست خواننده شده بود. در طول دو ماه گذشته پیشرفت‌های زیادی در مورد وضعیت اسپیرز صورت گرفت. جدا از اینکه خواننده موفق شد وکیلش را خودش انتخاب کند، «ساموئل دی. اینگهام سوم» که از سوی دادگاه به عنوان نماینده اسپیرز برگزیده شده بود استعفا داد، «لری رودولف» مدیر برنامه‌های اسپیرز پس از ۲۵ سال کناره‌گیری کرد، و مؤسسه «بسمر تراست» به عنوان حافظ اموال بریتنی کنار کشید.

رزنگارد فاش کرده بود که پدر بریتنی به دختر ۳۹ ساله‌اش اجازه نمی‌دهد با پولی که خودش به دست آورده برای گذراندن تعطیلات به هاوایی برود. پدر خواننده این اتهامات را رد کرد و گفت تنها انگیزه او «عشقی بی‌قید‌وشرط برای دخترش» بوده است.«بریتنی اسپیرز» در دادگاهی جنجالی اتهامات زیادی به پدرش وارد و فاش کرد:‌ «همین حالا تحت این قیمومت به من گفته‌اند که نمی‌توانم ازدواج کنم و بچه‌دار شوم، یک دستگاه آی‌یو‌دی درونم دارم تا باردار نشوم. می‌خواهم این دستگاه را بیرون بیاورند تا بتوانم فرزند دیگری به دنیا بیاورم. اما این به اصطلاح گروه به من اجازه نمی‌دهد به پزشک مراجعه کنم تا بیرونش بیاورند چون نمی‌خواهند فرزند دیگری داشته باشم. بنابراین، اساساً این سرپرستی بیشتر به من آسیب می‌رساند تا اینکه به نفع من باشد.»

بریتنی ادامه می‌دهد: «لایق داشتن یک زندگی‌ام. تمام عمر کار کرده‌ام. استحقاق این را دارم که دو یا سه سال استراحت کنم و هر کاری که بخواهم انجام دهم. اما احساس می‌کنم که در مضیقه هستم. مشکلی ندارم که امروز در موردش حرف بزنم. اما ای کاش می‌توانستم تا ابد پشت گوشی بماند، چون به محض اینکه قطع کنم، ناگهان پاسخ‌های منفی را می‌شنوم – نه، نه، نه. و بعد به یکباره احساس تحقیر و تنهایی و فراموش‌شدگی می‌کنم. اما از احساس تنهایی کردن خسته شده‌ام. سزاوار حقوقی هستم که دیگران دارند، خانواده، فرزند و تمام این چیزها.»

بریتنی که در چند سال اخیر ویدیوهای عجیبی از رقص‌های خود در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می‌گذاشت، و هوادارانش را به این تردید انداخته بود که شاید این صفحه توسط خود خواننده مدیریت نمی‌شود. به دنبال کناره‌گیری پدر، بریتنی طرحی از یک دختر در اینستاگرام ارسال کرده که پروانه‌ای روی شانه‌اش در حال پر زدن است. او هیچ توضیحی در مورد این تصویر نداده است اما هوادارانش آن را نشانه به دست آوردن آزادی مجددش می‌دانند.

مستند «لکه‌دار کردن بریتنی اسپیرز» (Framing Britney Spears) به تهیه‌کنندگی «نیویورک تایمز» که فوریه گذشته از شبکه FX پخش شد، توجه عموم را به حواشی پیرامون زندگی «بریتنی اسپیرز» معطوف کرد و به جنبش #FreeBritney اعتبار بخشید.
برچسب ها: بریتنی اسپیرز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها