به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۲۸۸۲۴۴

پیروزی پورتو با پاس گل زیبای طارمی

گروه ورزشی: تیم پورتو در شبی که مهدی طارمی را در ترکیب خود داشت موفق به کسب پیروزی شد.
پیروزی پورتو با پاس گل زیبای طارمی
پورتو پس از شروع فصل جدید با کسب پیروزی خانگی، امشب در هفته دوم لیگ پرتغال میهمان فامالیسائو بود که موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.
 


مهدی طارمی، ستاره ایرانی تیم پورتو امشب در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت؛ او در دقیقه 13 بازی گل اول پورتو را به زیبایی هر چه تمام تر زمینه سازی کرد. در حالی که هنوز به یک ربع ابتدایی مسابقه دو تیم نرسیده بودیم، طارمی پس از یک توپ ربایی هوشمندانه در میانه میدان، با یک پاس در عمق از میان مدافعان حریف توپ را به مارتینز که در داخل محوطه جریمه حضور داشت رساند تا این بازیکن گل اول را وارد دروازه میزبان کند.
 

 
در دقایق پایانی نیمه دوم، مارتینز تونی گل دوم خود و تیم پورتو را به ثمر رساند تا یاران طارمی با پیروزی دو بر صفر راهی رختکن شوند. فامالیسائو در نیمه دوم تلاش بسیاری برای جبران گل های خورد انجام داد اما در نهایت موفق شد تنها یکی از این دو گل را در دقیقه 56 توسط ریسیلی جبران کند.
مهدی طارمی 90 دقیقه در زمین بازی حضور داشت اما در وقت های تلف شده نیمه دوم تعویض و جای خود را به اوانیلسون داد. مارتینز که در هفته اول هم موفق به گلزنی شده بود، شمار گل های خود در این فصل را به 3 رساند.
 
برچسب ها: پورتو مهدی طارمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها