به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۲۸۸۳۱۲

نصرالله: قطعا از ایران سوخت وارد می‌کنیم

نصرالله: قطعا از ایران سوخت وارد می‌کنیم
گروه سیاسی: دبیر کل جنبش حزب الله گفت که باید از حوادث عکار عبرت گرفت تا از تکرار آن در سایر مناطق جلوگیری شود، ولی مسئولان در حال اتهام‌پراکنی، دشنام و بهره‌برداری سیاسی هستند.
سید حسن نصرالله تصریح کرد: این حادثه باید عامل مهمی برای تشکیل کابینه شود؛ زیرا لبنان دیگر بیش از این تحمل ندارد؛ لذا پیام «خون شهدا و خانواده‌هایشان این است که کابینه طی دو یا سه روز تشکیل شود».نصرالله با بیان اینکه ممکن است هرج‌ومرج گسترده در لبنان شکل بگیرد، تأکید کرد که باید به هر قیمتی، دولت تشکیل شود و بازی زمان به پایان رسیده است.
وی با تأکید بر اینکه همه باید برای تشکیل کابینه تسهیلات مطلوب را ارائه کنند، درباره بحران سوخت در لبنان خاطر نشان کرد، بسیاری از شرکتها، سوخت را احتکار و آن را برای فروش در بازار سیاه، انبار می‌کنند.دبیر کل حزب الله درباره بحران سوخت در لبنان و نقش واشنگتن در این مسئله گفت: «در ایران به اندازه‌ای سوخت وجود دارد که کشتی‌ها پر بوده و منتظر خریدار هستند... آمریکاییها مسئول حوادث کشور هستند. آنان از سفارت خود، هرج‌ومرج را مدیریت می‌کنند».نصرالله با تأکید مجدد بر اینکه قطعا بنزین و گازوئیل از ایران وارد خواهد شد، خاطرنشان کرد، این واردات نه در تاریکی شب بلکه در روشنای روز و به‌صورت علنی صورت خواهد گرفت.
وی همچنین گفت که یک اتاق عملیات مخصوص وجود دارد که مراکز برق را در عراق و لبنان هدف قرار می‌دهد و این مسئله اتفاقی نیست.
برچسب ها: ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها