به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۲۸۸۳۳۴

آماری نگران کننده برای پپ گواردیولا

آماری نگران کننده برای پپ گواردیولا
گروه ورزشی: منچسترسیتی روی نوار گل نزدن است و نتوانسته دروازه حریفان را باز کند.در هفته اول رقابت های لیگ برتر انگلیس تاتنهام در خانه به دیدار منچسترسیتی رفت و با یک گل به برتری رسید.

پپ گواردیولا پس از این دیدار گفت: به طور کلی ما روحیه خوب و بازی خوبی از خود نشان دادیم و بارها به یک سوم نهایی زمین حریف رسیدیم اما نتوانستیم به اندازه کافی از موقعیت ها استفاده کنیم.۳ بازی اخیر سیتی با شکست یک بر صفر به پایان رسیده است و سیتی نتوانسته است گلزنی کند.

گواردیولا تمایل خود را برای جذب هری کین در این تابستان پنهان نکرده و در حالی که بیش از دو هفته از نقل و انتقالات باقی مانده است، سیتی اکنون به دنبال تلاش برای آوردن مهاجم ۲۸ ساله است.  اگرچه آنها بیشتر فصل گذشته بدون مهاجم شناخته شده بازی کردند اما نیاز سیتی برای جذب یک مهاجم با کیفیت بالا است. به نظر می رسد رقابت قهرمانی لیگ برتر بسیار نزدیکتر از فصل گذشته باشد.

 سرمربی منچسترسیتی گفت: قبلاً یکی دو باشگاه‌ بودند که می‌خواستند روی فوتبال سرمایه‌گذاری کنند که اکنون چلسی هم به آن اضافه شده است. هر کس این را قبول ندارد برود دادگاه شکایت کند. با توجه به هزینه‌های هنگفت رقبا برای بازیکنان جدید، یورگن کلوپ از سیاست نقل و انتقالات باشگاه لیورپول دفاع کرد. کلوپ قبل از اولین بازی فصل خود در لیگ برتر گفت: ما نمی‌توانیم پولی را که نداریم خرج کنیم. دیگران اما می‌توانند تا به نوعی از تیم سیتی انتقاد کند.
برچسب ها: پپ گواردیولا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها