به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۲۸۸۷۲۵

رسمی؛ مانوئل لوکاتلی به یوونتوس پیوست

گروه ورزشی: هافبک ملی پوش ایتالیا بعد از مذاکرات طولانی در نهایت به تیم یوونتوس پیوست.
رسمی؛ مانوئل لوکاتلی به یوونتوس پیوست
به نقل از فوتبال ایتالیا، مانوئل لوکاتلی قبل از انتقال به بیانکونری معاینه پزشکی خود را انجام داد تا بعد از قهرمانی با ایتالیا در یورو، راهی یوونتوس شود.اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داد که هافبک پس از مذاکرات طولانی در نهایت به صورت قرضی دو ساله با بند خرید دائمی ۳۵ میلیون یورویی راهی یوونتوس شد و پیراهن این تیم ایتالیایی را از فصل جدید به تن خواهد کرد. تعهد به خرید در صورت صعود به لیگ قهرمانان می تواند در سال آینده اعمال شود.
این بازیکن ۲۳ ساله که در ژوئیه ۲۰۱۹ با قراردادی دائمی از میلان به ساسولو پیوست، پس از ۹۹ بازی، ۷ گل و ۱۱ پاس گل برای ساسولو ثبت کرد و در تابستان با تیم روبرتو مانچینی موفق به موفقیتی بزرگ شد و قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ را تجربه کرد و حالا راهی تیم یوونتوس شد تا زیر نظر ماسیمیلیانو آلگری کار کند.
فصل جدید رقابت های سری A ایتالیا از هفته آینده برگزار می شود. در فصل قبل اینتر توانست بالاتر از میلان عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و به چندین سال سلطه یوونتوس پایان دهد.
برچسب ها: یوونتوس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها