به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۲۸۸۸۳۸

اگر گازوئیل ایران «هبه» است، با کدام مجوز؟

اگر گازوئیل ایران «هبه» است، با کدام مجوز؟
گروه سیاسی: احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار، در یادداشتی تلگرامی نوشت:سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان از بارگیری گازوئیل ایران به مقصد لبنان خبر داده است.
طبعاً من مخالف فروشِ نفت و مشتقات آن به لبنان نیستم، اما می‌دانم که دولت لبنان ورشکسته است و آه در بساط ندارد که بابت خرید مشتقات نفتی به صادرکنندگان بپردازد.بنابراین، لازم است که مسئولان جمهوری اسلامی به طور شفاف به مردم توضیح دهند که گازوئیل بارگیری شده و سایر محصولات نفتی که قرار است به لبنان صادر شود، تحت چه نوع قراردادی انجام می‌گیرد.آیا فروش است؟ اگر هست دولت ورشکستۀ لبنان از چه منبعی می‌خواهد بهای آن را بپردازد؟یا اینکه هبه است؟ اگر هبه است با کدام مجوز، دارایی‌های مردمِ تحت فشار ایران به کشور دیگری اهداء می‌شود؟
برچسب ها: لبنان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


ناامیدشدم
United States
۱۴۰۰/۰۵/۲۸ ۱۸:۵۷
چه بگم؟؟!!
نه سر و نه ته پیازم !!! (376209)
۱۴۰۰/۰۵/۲۸ ۲۱:۵۰
درود بر شما که وطیفه روشنگری خود را نسبت به جامعه انجام می‌دهی وخدا توفیق دهد (376213)
۱۴۰۰/۰۵/۲۹ ۰۱:۳۴
جل الخلق کشاورز ایرانی محتاج است اینا کشتی کشتی باج می دهند. (376219)
عقل سرخ
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۲۹ ۰۶:۱۹
فکر نکنم هبه باشد به نظر می رسد دستمزد نیروهای باشد که به خاطر ایران در سر حدداد مرز اممراتوری ایران نوین پست نگهبانی میدن به هر حال باید به سرباز ان هم هزینه معاش دادو هزینه امنیت حتما پرداخت میشود توسط هر کشوری (376222)
۱۴۰۰/۰۵/۲۹ ۰۶:۳۴
اولا لبنان اعلام کرده تجار لبنانی پول این محموله را پرداخت کرده‌اند
ثانیا محاسباتی درکار هست که به عقل امثال شما نمیرسد
ثالثا شما با افتضاحات رئیس جمهور مورد حمایت تان فعلا صلاحیت اظهار نظر ندارید (376223)
۱۴۰۰/۰۵/۲۹ ۰۸:۳۷
گرچه به ظاهر عده ای از تجار شیعه لبنانی پرداخت مبلغ سوخت ارسالی را بعهده دارند اما غیر آن برای شکستن دیوارهای تحریم این حرکت میتواند برکات بسیار بیشتری داشته باشد. (376229)
۱۴۰۰/۰۵/۲۹ ۱۵:۵۵
واقعا شرم آواره،مردم خودمون به خاطر گرونی بنزین جانشون را در تظاهرات از دست میدهند و ما مجانی‌ بنزین و سوخت به لبنان میدیم. من در خارج کشور لبنانی زیاد میبینم ،ناا صادق تر از اینها ندیدم . و دشمنی عجیبی‌ با ایرانی‌‌ها دارند . مردم ایران را دوست ندارند اما حکومت ایران را دوست دارند چون مجانی‌ بهشون ۳۰ ساله کمک میکنه.عراقی‌‌ها و سوری‌ها هم همینطور هستند (376243)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها