به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۲۸۸۹۷۰

از یونایتد تا چلسی؛ تغییر خیره‌کننده لوکاکو

گروه ورزشی: روملو لوکاکو، خرید جدید چلسی، با وضعیت بدنی متفاوتی نسبت به دو سال پیش به لیگ برتر انگلیس بازگشته است.
از یونایتد تا چلسی؛ تغییر خیره‌کننده لوکاکو
 روملو لوکاکو بعد از پشت سر گذاشتن دورانی نه چندان خوب در منچستر یونایتد، دوسال پیش از این تیم جدا شد و به اینتر پیوست؛ ستاره بلژیکی توانست در ایتالیا قابلیت های فوق العاده خود را به نمایش بگذارد و یکی از مهمترین ارکان فتح اسکودتو توسط نراتزوری در رقابت‌های فصل گذشته به شمار می‌آمد.
 


روملو لوکاکو بعد از دو فصل حضور در اینتر، چندی پیش به چلسی بازگشت. اما این مهاجم گلزن با شرایط بدنی کاملا متفاوتی نسبت به دوران حضور خود در منچستر یونایتد به لیگ برتر انگلیس بازگشته است. در واقع لوکاکو چیزی حدود 8 کیلوگرم کاهش وزن داشته و همین موضوع به او کمک کرده که خود را در قامت یکی از آماده ترین مهاجمان فوتبال اروپا به اثبات برساند.
لوکاکو در منچستریونایتد روزهای خوبی را سپری نکرد و در 66 بازی زیر نظر ژوزه مورینیو و اوله گنار سولسشر تنها 28 گل به ثمر رساند. این در حالی بود که بسیاری از کارشناسان و هواداران منچستریونایتد علت عدم آمادگی این بازیکن را وزن بالای او می‌دانستند. تا جایی که حتی اسطوره شیاطین سرخ یعنی گری نویل در مقطعی او را به غیر حرفه ای بودن متهم کرد.
لوکاکو اما حالا با وضعیت کاملاً متفاوتی به چلسی بازگشته و به جز بهبود آمار گلزنی خود در وضعیت بدنی او نیز تغییر شگرفی حاصل شده است؛ موضوعی که می تواند تضمین کننده موفقیت او در جمع آبی‌های لندن باشد. لوکاکو در ماه مارس پیرامون تغییر رژیم غذایی خود گفته بود: " وقتی به اینتر پیوستم، بدنم را تجزیه و تحلیل کردیم و خیلی چیزها تغییر کرده است. من سالاد و ماهی زیادی می خورم که تاثیر زیادی روی من دارد. من کارنیتین مصرف می کنم که به من احساس خوبی می دهد. همچنین ویتامین می خورم. من برای ناهار سالاد می خورم ، مقدار زیادی سینه مرغ و نودل.
 

 
با این شیوه زندگی احساس می کنم در زمین احساس بهتری دارم. همه چیز مربوط به آمادگی است و اکنون من فقط سعی می کنم خودم را به بهترین شکل ممکن آماده کنم. از نظر جسمی، آمادگی خوبی دارم و آن دو سال حضور در ایتالیا به من کمک کرد تا از نظر بدنی بهتر و قوی تر شوم. من عاشق سیب زمینی شیرین و برنج سیاه هستم ، ماکارونی نمی خورم. من از نظر جسمی و روحی به سطح دیگری رسیده ام. یک روز قبل از بازی می توانم از کربوهیدرات ها استفاده کنم."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها