به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۲۸۹۱۴۲

از تاثیر ابزارهای دکوراتیو پلی یورتان دردکوراسیون منازل چه می دانید؟

گروه کسب و کار:
ابزار گلویی دکوراتیو
امروزه یکی از اقدامات مهم برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی منازل، استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان می باشد.اگر درفکر بازسازی منزل خود هستید و یا در نظر دارید خانه ای رویایی برای خود وخانواده تان بسازید حتما می دانید که با روی کار آمدن امکانات و ابزارهای پیشرفته، به راحتی می توانید به یک خانه ی ایده آل و بی نظیر که همواره رویای آن را در سرداشتید دست پیدا کنید.



دیگرمانند گذشته بازسازی منازل و یا ایجاد تغییر در دکوراسیون فقط در رنگ کردن دیوارها و یا استفاده از کاغذ دیواری خلاصه نمی گردد؛ چرا که تجهیزاتی مانند ابزار پیش ساخته پلی یورتان در اشکال و انواع گوناگون به بازار عرضه شده است که علاوه بر ظاهر جذاب و شیکی که دارد، نصب آن نیز به سهولت انجام می گیرد.
یک نوع ابزار پلی یورتان که درایجاد تغییرات مثبت وبی نظیر در دکوراسیون داخلی نقش بسزایی دارد، ابزار گلویی دکوراتیو است که به وسیله ی آن می توان به راحتی عیوب و نواقص گوشه های دیوار را پوشش داد که علاوه بر اینکه تاثیر بسزایی در زیبایی وبالا بردن ارزش معماری بنای مورد نظردارد، نصب آن نیزساده می باشد.
درواقع این ابزار پیش ساخته پلی یورتان که به آن ابزار گلویی دکوراتیو گفته می شود با پوششی که درمحل اتصال 90 درجه ای بین سقف و دیوارایجاد می کند، بنای ساده و بی روح قبلی را به یک فضای هنری و جذاب تبدیل می نماید.
 
مزایای استفاده از ابزار گلویی دکوراتیو
ابزار گلویی دکورایتو که درقسمت قبل گفتیم یک نوع ابزار پیش ساخته است، در انواع طرح ها و مدل ها عرضه شده است. انواع مدل آن یا به صورت اشکال هندسی بوده و یا کلاسیک وبراق می باشد.
شاید برایتان این سوال پیش بیاید که از میان این همه تنوع در ابزار گلویی دکوراتیو کدام یک می تواند بهترین انتخاب برای منزل شما باشد؟ با ما همراه باشید تا پس ازدانستن کاربردهای این نوع ابزار پیش ساخته بتوانید بهترین مدل را برای ایجاد تغییرات مثبت و بی نظیر در فضای منزل خود انتخاب نمایید.



ایجاد تمایز
بدیهی است که هر چه قدراین نوع ابزار پلی یورتان بزرگ تر باشد، بیشتردر معرض دید خواهد بود و همچنین طرح های کلاسیک از نظر ظاهری جذاب تر و چشمگیر تر هستند.
اگر به دنبال ایجاد فضایی هستنید که در یک نگاه نظرها را به خود جلب کند، پیشنهاد می کنیم ازاین مدل ابزار پیش ساخته پلی یورتان دکوراتیواستفاده نمایید.
با نگاهی به تالارهای مجلل و لاکچری می توانید ببینید که برای ایجاد فضایی گرم و چشم نوازازگچبری های سوپر لوکس که نوعی ابزار پیش ساخته پلی یورتان به شمار می رود استفاده گردیده است.

ایجاد تنوع
گفتیم ابزار گلویی دکوراتیو دارای تنوع بالایی است که این امر سبب شده تا در بیشتر فضاها بتوان از آن استفاده نمود.
اما استفاده ازآن در فضای داخلی کلاسیک بیشتر رایج است چرا که به عنوان مثال، ابزاردکوراتیو که دراشکال هندسی به بازار عرضه شده است و یا گچبری گلدار در فضایی کلاسیک باعث ظرافت بنای مورد نظر و در نهایت جذابیت آن می گردد.
 
انتخاب رنگ گچبری
یکی از مواردی که باید در زمان گچبری به آن دقت کرد، رنگ گچبری می باشد. بهتر است بدانید که اگر قصد دارید منزلتان بزرگتر دیده شود حتما رنگ سفید را برای گچبری سقف پذیرایی انتخاب کنید. اما اگر بنا بر هر دلیلی مایل به سفید بودن رنگ سقف نیستید بهتر است در انتخاب رنگ آن به موارد زیر توجه کنید:
مورد اولی که باید برای انتخاب رنگ گچبری به آن توجه کرد، رنگ کفپوش می باشد. یعنی اگر رنگ کفپوش مکانی که قرار است گچبری سقف پذیرایی انجام شود تیره است، باید رنگ گچبری را روشن انتخاب کنید و برعکس.


 
   مورد دومی که در انتخاب رنگ گچبری حائز اهمیت است، نور منزل می باشد. یعنی اگر خانه ی شما کم نور و تاریک می باشد باید برای گچبری سقف پذیرایی رنگ روشنی را انتخاب کنید تا به این وسیله باعث روشن تر شدن خانه شوید.
    مورد سومی که باید در زمان انتخاب رنگ سقف در نظر گرفت، اندازه خانه می باشد. یعنی اگر خانه ای کوچک با سقفی کوتاه دارید، به هیچ عنوان رنگ های تیره را برای گچبری سقف پذیرایی انتخاب نکنید. شما می توایند با استفاده از رنگ های روشن، خانه اتان را بزرگتر و سقف را بلند تر جلوه دهید.
    مورد بعدی که می توانید با توجه به آن راحت تر رنگ گچبری خانه اتان را انتخاب کنید، توجه به رنگ مبلمان تان می باشد. شما می توانید برای زیباتر شدن دکوراسیون داخلی اتان از رنگ مبلمان و جزئیات آن ایده بگیرد. مثلا می توان از رنگ های کوسن مبل برای گچبری استفاده کنید و یا با توجه به رنگ کابینت، رنگ گچبری سقف آشپزخانه را انتخاب کنید.

زیبایی در اجرا ونصب ابزار گلویی
ابزارگلویی دکوراتیو در اندازه های کوچک وساده تر نیز وجود دارند. این ابزاربا ظرافتی که دارد بین دیواروسقف سفید یک جذابیت بصری ایجاد می نماید.
کسانی که مایل به استفاده از کاغذ دیواری هستند نیزابزارگلویی انتخاب مناسبی است چرا که با پوششی که ایجاد می نماید لبه های کاغذ دیواری را از دید افراد پنهان می کند بهتر است مطلب همه چیز درباره ابزار پیش ساخته پلی یورتان را هم بخوانید.
 
گچبری سقف پذیرایی
مهترین قسمت هر خانه ای سالن پذیرایی آن می باشد. به همین خاطر باید برای زیباتر شدن آن کارهای بیشتری انجام داد. این سالن از این جهت از دیگر بخش های خانه مهم تر است که مهمان اولین مکانی که به چشمش میخورد، سالن پذیرایی می باشد.
 بنابراین برای زیباتر کردن سالن پذیرایی باید اقداماتی را انجام داد. یکی از این اقدمات که تاثیر بسزایی روی زیباتر شدن آن دارد، گچبری سقف پذیرایی می باشد. شما بعد از اینکه ساختار ساختمان یعنی همان سقف و دیورا ها را زیباتر کردید می توانید به سراغ وسایل داخلی یعنی همان مبلمان و میز ناهار خوری بروید.
 توجه داشته باشید که معمولا دکوراسیون داخلی فقط برای یکبار اتفاق میوفتد، بنابراین بهتر است در انتخاب نوع و مدل آن دقت لازم انجام شود مخصوصا زمانی که می خواهید سقف پذیرایی را زیباتر کنید بایستی مدل و طرح مورد نظر را به درستی انتخاب کنید که بعد از گذشت مدت زمانی دل شما را نزند و شما را خسته نکند.
 ولی اگر این امکان را دارید که هر سال ساختار اصلی را تغییر دهید می توانید هر رنگ و طرحی که می خواهید را انتخاب کنید و سال بعد آن را تغییر دهید.

واما از اهمیت گچبری سقف مدرن در زیبایی دکوراسیون داخلی منازل بدانید.
شما برای تغییر ساختار اصلی خانه اتان می توانید از انواع مختلف گچبری پذیرایی، گچبری آشپزخانه و یا گچبری سقف اتاق استفاده کنید و برای زیباتر کردن اتاق های خانه نیز می توانید از گچبری دیوار ها استفاده کنید و خانه اتان را زیباتر و جذاب تر کنید.
 شما می توانید برای سقف پذیرایی خود از گچبری ساده برای زیبایی بیشتر استفاده کنید و در این گچبری ساده از نور های مخفی برای جلوه دار تر شدن و زیباتر شدن سقف خانه ی خود استفاده کنید.
 چنانچه شما ساختار اصلی خانه یعنی سقف و دیوار های زیبا و شیکی را ایجاد کنید، بدون شک دکوراسیون داخلی بی نظیری را نیز برای منزل خود ایجاد کرده اید.
راه های ارتباطی برای سفارش از دکارت استور
اتوبان صدر شرقی خیابان قلندری جنوبی کوچه دهم پلاک ۱ واحد ۸
شماره تماس     ۰۲۱-۲۲۶۴۵۰۸۴  ۰۲۱-۲۲۶۴۵۰۸۶  ۰۹۱۲-۵۱۹۰۹۸۲
 
منبع:  ابزار پیش ساخته پلی یورتان دکارت استور
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها