به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۲۸۹۱۵۰

چگونه پیام‌اینستاگرام را بدون سین شدن بخوانیم

چگونه پیام‌اینستاگرام را بدون سین شدن بخوانیم
گروه فناوری:در این خبر با نحوه خواندن پیام‌های اینستاگرام، بدون اینکه ارسال کننده علامت «خوانده شده» را دریافت کند، آشنا شوید. معمولا وقتی شخصی یک پیام در دایرکت اینستاگرام ارسال می‌کند و شما آن را باز می‌کنید، به کمک برچسب Seen که در پایین مکالمه ظاهر می‌شود، مشخص می‌شود که پیام خوانده شده است.

در این لحظه ممکن است شما مایل به ادامه مکالمه نباشید، ولی "Seen" شما را مجبور می‌کند تا مکالمه را ادامه دهید، اما خبر خوب این است که شما می‌توانید از این امر جلوگیری کنید و از نشان دادن این عبارت جلوگیری کنید بدون اینکه طرف مقابل متوجه شود که شما پیام را خوانده‌اید.

پلتفرم اینستاگرام که متعلق به فیس بوک است در این باره می‌گوید: "دیگر کاربران نمی‌توانند تشخیص دهند که آنلاین هستید یا پیام‌های آن‌ها را خوانده اید. البته، شما باید برخی تغییرات دیگر را در رابطه با محدودیت‌ها تحمل کنید. "در واقع در این روش باید کاربر را محدود کنید. مثلا نظرات جدید شخص روی پست‌های شما فقط برای آن شخص قابل مشاهده خواهد بود و شما می‌توانید با کلیک بر روی "مشاهده نظر" آن را ببینید.

اگر می‌خواهید دیگران بتوانند نظرات آن‌ها را ببینند، می‌توانید روی موافقت کلیک کنید. از طرف دیگر، می‌توانید آن را حذف کرده یا نادیده بگیرید.همچنین هیچ گونه اعلانی از نظرات بعدی شخص مسدود شده دریافت نخواهید کرد. زیرا این ویژگی برای مقابله با آزار و اذیت طراحی شده است. با این حال، برای طرفداران اینستاگرام که دوست دارند پیام‌ها را به صورت ناشناس بخوانند نیز مفید است.

چگونه می‌توان شخصی را در اینستاگرام محدود کرد؟
برای محدود کردن شخص وارد دایرکت شوید و گپ شخص مورد نظر را باز کنید. سپس روی علامت بیشتر در بالا سمت چپ گپ ضربه بزنید، روی محدود کردن و سپس محدود کردن حساب ضربه بزنید.گفتنی است که ویژگی محدودیت اخیراً به اینستاگرام اضافه شده است؛ بنابراین، اگر نمی‌توانید آن را ببینید، مطمئن شوید که برنامه اینستاگرام خود را به آخرین نسخه به روز کرده اید.
برچسب ها: اینستاگرام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها