به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۲۸۹۳۱۴

معافیت قرنطینه «نیکول کیدمن» خبرساز شد

معافیت قرنطینه «نیکول کیدمن» خبرساز شد
گروه فرهنگی: به دنبال اعتراض نمایندگان مجلس، معافیت قرنطینه هنگ کنگ برای «نیکول کیدمن» هنرپیشه شناخته شده هالیوود با مشکل مواجه شد.هنگ کنگ (AP) - اعطای معافیت قرنطینه از سوی هنگ کنگ به نیکول کیدمن، ستاره هالیوودی با انتقاد شدید قانون گذاران مواجه شد. این در حالی است که شهر محدودیت های ورود مسافران بین المللی را برای کنترل ویروس کرونا تشدید می کند.

بر اساس گزارش رسانه های محلی، کیدمن، که طبق گزارشات هفته گذشته از شهر سیدنی به هنگ کنگ پرواز کرد، از قرنطینه یک هفته ای معاف شد و این هفته در حال فیلمبرداری یک سری جدید ویدئویی آمازون پرایم با عنوان مهاجران در شهر مشاهده شد.دولت روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرده بود که این معافیت را «به منظور انجام کارهای حرفه ای تعیین شده» اعطا کرده است.

در این بیانیه آمده است: «این کار برای حفظ عملکرد لازم و توسعه اقتصاد هنگ کنگ مفید است.»برخی از قانونگذاران هنگ کنگی به این تصمیم انتقاد کردند.پریسیلا لئونگ، نماینده مجلس هنگ کنگ گفت: پرونده معافیت نیکول کیدمن فقط در مورد سیاست نیست، این موضوع مربوط به امنیت بهداشتی است و موضوعی ناعادلانه است.

لئونگ گفت که حتی خود او زمانیکه یکی از اعضای خانواده به کرونا مبتلا شده بود، از قرنطینه معاف نشد.
مایکل تین، دیگر قانونگذار مجلس هنگ کنگ نیز گفت: اگر به کیدمن معافیت داده شود، در آینده برای سایر افراد سلبریتی روال می شود.وی گفت: (حتی) ورزشکاران ما که از المپیک توکیو برگشته بودند، باید هفت روز در قرنطینه می بودند.

معافیت کیدمن در شرایطی است که دولت هنگ کنگ شرایط ورود مسافران را تشدید کرده و ۱۵ کشور از جمله ایالات متحده را به گروه پرخطر اضافه کرده و مسافران واکسینه شده از کشورهای با خطر متوسط را ملزم کرده تا ۱۴ روز از روز جمعه در قرنطینه بمانند.

پیش از این، کسانی که از کشورهای با خطر متوسط سفر می کردند، در صورت داشتن سابقه واکسیناسیون معتبر و آزمایش مثبت آنتی بادی های کووید -۱۹، می توانستند فقط در هتل مشخص ۷ روز خود را قرنطینه کنند.
مقامات می گویند کیدمن موظف به رعایت قوانین ویروس در هنگ کنگ است و موظف است یک سفرنامه ارائه دهد و با وسیله نقلیه شخصی سفر کند تا از تماس با مردم جلوگیری شود.

ادوارد یاو، وزیر تجارت و توسعه اقتصادی هنگ کنگ، روز جمعه گفت: با این معافیت، این بدان معنا نیست که او می تواند به هر کجا که می خواهد برود.واکنش های ساکنان متفاوت بود.سام ییپ، دانشجوی پرستاری می گوید: «نظر من این است که دوره قرنطینه را نمی توان کوتاه کرد، زیرا همه می دانیم که شما حتی پس از ۱۴ روز قرنطینه و حتی اگر واکسینه هم شده باشید، آزمایش کرونای شما می تواند مثبت باشد. اگر دولت دوره قرنطینه را کوتاه کند، نمی تواند از مردم محافظت کند. »اما دیوید پیتفیلد، معلم بریتانیایی، گفت که معافیت برای کیدمن مشکلی ندارد زیرا وی واکسینه شده ضمن اینکه سریال های او تبلیغات خوبی برای هنگ کنگ به همراه خواهد داشت.او گفت فیلمبرداری این سریال در هنگ کنگ باعث ایجاد اشتغال در این شهر می شود.
برچسب ها: نيکول کيدمن
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها