به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۲۸۹۳۱۶

خط و نشان تیم ملی عراق برای ایران و رقبا

خط و نشان تیم ملی عراق برای ایران و رقبا
گروه ورزشی: تیم ملی فوتبال عراق که اردوی آماده سازی خود را در کشور ترکیه سپری می کند، روز گذشته ئر نخستین بازی خود به مصاف تیمی از دسته چهارم ترکیه به نام آگری ۱۹۷۰ اسپور رفت و در پایان با پیروزی پرگل ۶ بر صفر از سد این تیم گذشت.در این بازی ابتدا ابراهیم بایش مهاجم عراقی موفق به گلزنی شد و سپس مدافع آگری اسپور به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نیمه نخست با این ۲ گل به پایان برسد. در ۴۵ دقیقه بعدی ضرغام اسماعیل، سجاد جاسم و مهندی علی (۲ گل) نیز موفق به گشودن دروازه آگری اسپور شدند تا دیک ادووکات موفق به کسب نخستین پیروزی با تیم ملی عراق شود.

عراقی ها در دومین دیدار دوستانه در اردوی ترکیه، روز سه شنبه دوم شهریور به مصاف کایسری اسپور می روند. تیمی که در سوپرلیگ ترکیه حضور داشته و مجید حسینی و علی کریمی را در اختیار دارد.پیش از این و در جریان برگزاری اردوی تیم ملی عراق در اسپانیا، آنها در دو بازی دوستانه مقابل تیم های دسته سوم اسپانیا (رئال لیننسی و اتلتیکو بالیاریس) با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شده بودند و حالا شاگردان ادووکات سرانجام موفق شدند یک تیم دسته چهارم ترکیه ای را از پیش روی بردارند.

عراق یکی از حریفان تیم ملی ایران در راه صعود به جام جهانی است. آنها نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی این رقابت ها را ۱۱ شهریور در سئول و برابر کره جنوبی برگزار کرده و سپس ۱۶ شهریور در قطر با ایران دیدار می کنند.
مرجع : خبر ورزشی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها