به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۲۸۹۴۱۱

سکوت فرزاد مجیدی درباره جذب دژاگه و شیمبا

گروه ورزشی: مدیر اجرایی تیم استقلال از بازیکن جدیدی برای اضافه شدن به این تیم نام نبرد.
سکوت فرزاد مجیدی درباره جذب دژاگه و شیمبا
فرزاد مجیدی در خصوص جذب اشکان دژاگه و لوسیانو پریرا توسط استقلال اظهار کرد: اجازه بدهید هر زمان که قرارداد بازیکنان جدید رسمی شد، رسانه رسمی باشگاه آن را اعلام کند ولی تمام مجموعه تلاش خود را انجام می‌دهند تا بهترین اتفاقات بیفتد چون ما به این هواداران بدهکار هستیم و به ویژه بخاطر بازی جام حذفی شرمنده آنها شدیم.
او ادامه داد: تمام تلاش ما این است تا تماشاگران را خوشحال کنیم و شبانه‌روزی پیگیر مسائل تیم هستیم.
مدیر اجرایی تیم استقلال یادآور شد: بازیکنان به ما لطف دارند؛ ما یک مجموعه هستیم که در داخل و بیرون از باشگاه باید همدل شویم چراکه اگر استقلالی‌ها همدل باشند، این تیم نتیجه می‌گیرند. ان‌شاالله امسال باید به تماشاگران جام بدهیم و نمایش قدرتمندی در آسیا داشته باشیم.
فرزاد مجیدی درباره زمان شروع تمرینات استقلال گفت: طبق اعلام آقا فرهاد از پس فردا(سه‌شنبه) تمرینات ما شروع می‌شود. مشکل زمین هم خدا را شکر از طریق هیئت مدیره و مدیریت باشگاه حل شده است. آنها هم پیگیر مسائل تیم هستند و همدلی بیشتری نسبت به گذشته می‌بینیم که امیدوار هستیم ادامه‌دار باشد.
او تاکید کرد: هواداران استقلال صبور باشند، اما هرچه به ما بگویند، حق دارند. ما مقابل این هواداران سر تعظیم فرود می‌آوریم و تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا تیم موفق شود.
مدیر اجرایی تیم استقلال یادآور شد: اجازه بدهید درباره شخص خاصی نام نبریم. لیستی که آقای مجیدی داده، با تلاش تمام دوستان در حال پیگیری است تا هواداران خوشحال شوند. امروز هیچ‌کدام از بچه‌هایی که آمدند، دست خالی نرفتند و باید از بازیکنانی که امروز قرارداد بستند هم تشکر کرد که عشق به تماشاگر و پیراهن استقلال را دارند.
فرزاد مجیدی درباره عدم تمدید قرارداد دو بازیکن استقلال اظهار کرد: واقعیت‌ها را آقا فرهاد گفت. من فکر می‌کنم اجازه بدهید ایشان در زمان مشخص راجع به همه مسائل صحبت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها