به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۲۸۹۵۴۵

کار گروه VAR و برگزاری جلسه هفتم

گروه ورزشی: هفتمین جلسه کارگروه VAR صبح امروز در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.
کار گروه VAR و برگزاری جلسه هفتم
سایت فدراسیون فوتبال در این باره می نویسد: هفتمین جلسه کارگروهVAR با حضور مشاور رئیس در امور فناوری اطلاعات، روسای دپارتمان های بین الملل، حقوقی، روابط عمومی، سرپرست کمیته مسابقات، نمایندگان دپارتمان های داوری، بازاریابی و کمیسیون معاملات از ساعت۹صبح امروز (دوشنبه اول شهریور ماه)در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون برگزار شد. در این جلسه اعضا به بررسی برآورد لیست موارد هزینه ای مورد نیاز دوره آموزش VAR به داوران، بررسی مجموعه های توانمند جهت پیاده سازی طرح مینی کمپ و انتخاب ۴ گزینه جهت تصمیم گیری نهایی پرداختند.
از دیگر موارد مطرح شده و مورد بررسی در این نشست می توان به تخمین هزینه تجهیز زیرساخت یک نمونه ورزشگاه  جهت استقرار VAR (غیر از هزینه های خود VAR) ، بررسی معیارهای ۱۱ گانه مقایسه STP ها  پرداخت. ارائه گزارش مکاتبات با STP های مورد تایید فیفا که برای پیاده سازی VAR در ایران اعلام آمادگی کرده اند، آخرین موضوعی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
پیش از این فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود اجرای این پروژه دراستادیوم های ایران بین 15 تا 17 ماه زمان می برد و این بدین معنی است که بازی های لیگ برتر در فصل جدید هم بدون این تکنولوژی برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها