به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۲۸۹۵۶۷

ترفند خواندن پیام واتس‌اپ بدون تیک آبی

ترفند خواندن پیام واتس‌اپ بدون تیک آبی
گروه فناوری: گاهی اوقات ممکن است در موقعیتی قرار بگیریم که امکان پاسخگویی به پیام‌های دریافتی واتس‌اپ را نداشته باشیم. در چنین شرایطی استفاده از امکان خواندن پیام واتساپ بدون تیک آبی می‌تواند بسیار کاربردی واقع شود.استفاده از قابلیت مخفی کردن تیک آبی در واتس‌اپ برای مواقعی که زمان پاسخگویی به پیام‌های دریافتی مخاطبین خود را نداریم و در عین حال نمی‌خواهیم آنها از عدم پاسخگویی ما ناراحت شوند، می‌تواند برای ما بسیار کاربردی واقع شود.

راه‌های زیادی برای کمتر دیده شدن در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. در این مطلب قصد داریم تا نحوه مخفی کردن تیک آبی واتس‌اپ و یک راه دیگر به جهت کمتر دیده شدن در این پیام‌رسان را با شما به اشتراک بگذاریم.

فعالسازی قابلیت خواندن پیام واتساپ بدون تیک آبی
برای این کار ابتدا واتس‌اپ را اجرا کرده و در گوشه بالایی سمت راست صفحه روی آیکون سه نقطه ضربه زده و وارد تنظیمات (Settings) برنامه شوید.در این قسمت گزینه "Account" را لمس کنید تا وارد تنظیمات حساب کاربری خود شوید.حال روی گزینه "Privacy" ضربه بزنید تا وارد بخش حریم خصوصی حساب شوید.در این بخش با خاموش کردن گزینه "Read receipts" حتی با ورود به صفحه چت افراد ارسال‌کننده پیام دیگر تیک آبی برای آنها به نمایش در نخواهد آمد.

به یاد داشته باشید فعال کردن این گزینه باعث می‌شود در صورت ارسال پیام به افراد مختلف شما نیز امکان دیدن تیک آبی را نخواهید داشت و این ویژگی تاثیری ۲ طرفه روی حساب خواهد گذاشت.
یکی دیگر از راه‌هایی که شما می‌توانید از طریق آن کمتر در معرض دید مخاطبین خود قرار بگیرید خاموش کردن زمان آخرین بازدید است.

برای این کار شما می‌توانید از طریق مراجعه به بخش تنظیمات و دنبال کردن مسیر زیر:
Account > Privacy > Last Seen
آخرین بازدید خود را روی گزینه "Nobody" قرار دهید. با این کار مخاطبین شما دیگر از زمان آخرین باری که در واتس‌اپ آنلاین شدید با خبر نخواهند شد.شما از چه راهی برای مخفی شدن در این پیام‌رسان استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را پیرامون این موضوع با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
برچسب ها: واتس اپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها