به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۲۸۹۷۳۳

بازیکنان‌نسبت به سه‌ماه گذشته‌تغییر خوبی داشتند

بازیکنان‌نسبت به سه‌ماه گذشته‌تغییر خوبی داشتند
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص اردوی تدارکاتی و دیدار دوستانه برابر ازبکستان گفت: امیدوارم با صعودمان جواب زحمات مسئولین فدراسیون فوتبال و تمامی افرادی که حمایتمان می کنند را بدهیم.به گزارش ایلنا، مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال ضمن تشکر و تقدیر و حمایت از این تیم از رییس فدراسیون و رییس کمیته بانوان گفت: با توجه به شرایط سختی که اکنون حاکم است و به دلیل پاندومی کرونا، خیلی از کشورها حاضر به برگزاری دیدار دوستانه نبودند. با تلاشهای بسیاری که مسئولین فدراسیون فوتبال انجام دادند، اردوی تدارکاتی مناسبی را در ازبکستان پشت سر می گذاریم که جا دارد از تمامی عزیزانی که ما را حمایت می کنند، تشکر کنم.

وی در ادامه در خصوص اولین دیدار تدارکاتی برابر ازبکستان گفت: پس از انجام بازی، تماس هایی از سوی دوستان فوتبالی گرفته شد که از نظر فنی اعلام کردند شرایط تیم و بازیکنان چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ جسمانی نسبت به سه ماه گذشته فرق کرده است. البته نقاط ضعفی هم وجود دارد که باید در دو اردوی پیش روی خود و قبل از اعزام مجدد به ازبکستان، رفع کنیم.

ایراندوست ادامه داد: قطعا کار می کنیم تا بتوانیم جواب محبتهای فدراسیون و نگاه برابری که هیچ چیزی برای تیم ملی فوتبال بانوان کم نگذاشتند را با صعودمان بدهیم.وی در پایان ضمن تشکر از هواپیمایی وارش و مهندس حدادیان به خاطر توجه ویژه ای که به تیم ملی داشتند، گفت: با پیگیری های مستمر عزیزی خادم و شهره موسوی، قرار شد تا تیم ملی با پرواز مستقیم به ازبکستان سفر داشته باشد تا در رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا حضور یابد. بدون شک این اقدام از نظر روحی، روانی و جسمانی برای بازیکنان بسیار مفید خواهد بود. چرا که خستگی راه، ترانزیت و مسائل اینچنینی وجود نخواهد داشت. همچنان به حمایت و انرژی مثبت شما نیاز داریم تا بتوانیم موفق باشیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها