به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۲۸۹۷۳۵

سرنوشت مربی کروات تراکتور چه شد؟

سرنوشت مربی کروات تراکتور چه شد؟
گروه ورزشی: مربی جدید کروات تراکتور در روزهای آینده به تبریز خواهد آمد.به گزارش ایسنا، باشگاه تراکتور تقریبا سه هفته (۱۴ مرداد) پیش اعلام کرد که تونی گولم به عنوان دستیار خارجی فراز کمالوند در تبریز حضور پیدا می‌کند تا قراردادش را با پرشورها امضا کند. این مربی کروات قرار بود که یک هفته بعد از اعلام خبر توافقش با تراکتور به تبریز بیاید اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است و همین موضوع باعث شد که این نگرانی در دل هواداران تبریزی به وجود بیاید که حضور این مربی منتفی شده است.
 
یکی از دلایل تاخیر حضور گولم در تبریز، عدم اعلام ساز و کار جذب مربیان و بازیکنان خارجی  از سوی فدراسیون فوتبال بوده که باعث شده مدیران تراکتور با احتیاط بیشتری عمل کنند. به همین دلیل جمشید نظمی، مدیرعامل تراکتور در این روزها از فدراسیون فوتبال پیگیر بوده تا باشگاه تراکتور مطمئن شود که از نظر قانونی مشکلی برای حضور تونی گولم در لیگ ایران وجود نخواهد داشت.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، باشگاه تراکتور پس از استعلام از فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیده که مشکلی بابت فعالیت این مربی در لیگ ایران وجود ندارد به همین دلیل مقدمات لازم برای حضور تونی گولم در تبریز را فراهم کرده و این مربی کروات ظرف روزهای آینده به تبریز خواهد آمد.
برچسب ها: تراکتور سازی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها