به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۲۸۹۸۲۲

طالبان؛ شورای ۱۲ نفره رهبری سران تروریستی!

گروه بین‌الملل: مجله آمریکایی فارن پالسی به نقل از منابع گزارش داد که رهبران گروه تروریستی طالبان یک شورای ۱۲ نفره متشکل از سرکرده‌های گروه‌های تروریستی برای اداره افغانستان تشکیل خواهند داد!  
طالبان؛ شورای ۱۲ نفره رهبری سران تروریستی!
این مجله نوشت: این شورا شامل ملا عبدالغنی برادر - از بنیانگذاران طالبان، ملا محمد یعقوب، پسر ملا محمد عمر بنیانگذار این گروه و همچنین یکی از اعضای بلندپایه گروه تروریستی شبکه حقانی خواهد بود.

گفتنی اینکه، معاون رئیس‌جمهور سابق افغانستان، گروه‌های تروریستی نظیر القاعده، داعش و طالبان را مشابه هم دانسته و از عدم وجود تفاوتی بین آنها و یا وجود تفاوت کم بینشان صحبت کرد. امرالله صالح که یکی از آخرین اعضای دولت سابق افغانستان که به نبرد با طالبان ادامه می‌دهد، این گروه ها را با دو نوشابه گازدار یعنی "کوکاکولا و پپسی" مقایسه کرده و گفت که مشابه سه گروه تروریستی ذکر شده، این نوشابه‌های پر از قند گازدار  مزه یکسانی می‌دهند. صالح اظهار کرد: به لحاظ ایدئولوژیک تفاوت بین داعش، القاعده و طالبان مثل تفاوت بین مزه کوکاکولا و پپسی است. اگر شما برچسب‌های آنها را حذف کنید می توانید بگویید کدام یک کوکاکولا است و کدام یک پپسی؟
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها