به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۲۹۰۰۶۱

اپل تاریخ آغاز فروش آیفون ۱۳ را اعلام کرد

اپل تاریخ آغاز فروش آیفون ۱۳ را اعلام کرد
گروه فناوری: طبق جدیدترین اطلاعات، اپل احتمالا فروش گوشی‌های سری آیفون ۱۳ را در روز جمعه به تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) شروع می‌کند و نسل سوم ایرپاد را هم در روز پنجشنبه به تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) روانه بازار می‌کند.

این اطلاعات توسط یک اسکرین‌شات که اولین بار توسط حساب کاربری «PandaIsBald» در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد، بدست آمده‌ و توسط وب‌سایت چینی IT Home به اشتراک گذاشته شده است.این تصویر می‌تواند جعلی باشد و البته وب‌سایت IT Home هم اطلاعات بیشتری منتشر نکرده تا با استناد به آن‌ها بتوان به صحت چنین اطلاعاتی پی برد. علاوه بر این، در گذشته هم شاهد انتشار اسکرین‌شات‌های مشابهی از سوی این وب‌سایت بوده‌ایم که اطلاعات آن‌ها درست از آب درنیامدند.

با وجود تمام این گفته‌ها، بسیاری از شایعات به این موضوع اشاره دارند که کوپرتینویی‌ها امسال مانند سنت گذشته‌شان می‌خواهند آیفون‌های جدید را در ماه سپتامبر یا همان اواخر شهریور معرفی کنند. برای مثال تحلیلگر Wedbush به نام «دنیل ایوز» در گذشته گفته بود که اپل در هفته سوم سپتامبر سری آیفون ۱۳ را روانه بازار می‌کند.

با توجه به چنین موضوعی باید منتظر عرضه این محصولات در فاصله ۱۳ تا ۱۷ سپتامبر باشیم. با توجه به مراسم‌های گذشته اپل، این احتمال وجود دارد که مراسم رونمایی از آیفون‌های بعدی در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور)، ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) و ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) برگزار شود. بنابراین نمی‌توان به راحتی ادعای وب‌سایت IT Home‌ را زیرسوال برد.

آیفون‌های بعدی اپل با تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل قبلی از راه می‌رسند و کوپرتینویی‌ها توجه ویژه‌ای به دوربین آن‌ها خواهند کرد. طبق گزارش‌ها و شایعات، ابعاد ماژول دوربین این محصولات افزایش چشمگیری پیدا می‌کند، تمام آن‌ها به لرزشگیر «سنسور شیفت» مجهز می‌شوند و همچنین از حالت‌های ProRes و پرتره برای فیلمبرداری پشتیبانی می‌کنند.از دیگر ویژگی‌های احتمالی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ می‌توان به کاهش ابعاد ناچ نمایشگر، افزایش ظرفیت باتری و همچنین رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نمایشگر مدل‌های پرو اشاره کرد.
برچسب ها: آیفون 13
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها