به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۲۹۰۲۶۲

اصولگرایان تازه متوجه مشکلات شده اند؟

اصولگرایان تازه متوجه مشکلات شده اند؟
گروه سیاسی: رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: رفع مشکلات فراوان کشور به ویژه در زمینه اقتصادی یک شبه میسر نمی‌شود و باید به دولت جدید فرصت دهیم تا راهکار خود در این باره را اجرا کند.
 محمد صالح جوکار با بیان اینکه کشور شرایط بسیار سختی دارد، اظهار داشت: عملکرد دولت روحانی در هشت سال گذشته قابل قبول نبود و این دولت با ضعف و سوءمدیریت خود، مشکلات زیادی را برای کشور به وجود آورد.
 وی با تاکید بر اینکه دولت رئیسی برای رفع مشکلات کشور مسیر سختی پیش رو دارد، گفت: رفع مشکلات فراوان کشور به ویژه در زمینه اقتصادی یک شبه میسر نمی‌شود و باید به دولت جدید فرصت دهیم تا برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد، راهکارهایی را در نظر گیرد و کشور را از این شرایط سخت خارج کند.رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه دولتمردان سابق باید با وجود اتمام کارشان، پاسخگوی عملکرد ضعیف خود باشند، ادامه داد: نباید شرایط به گونه‌ای باشد که مسئولان ما با پایان کار و فعالیتشان در بخش‌های مختلف کشور در حاشیه امن قرار گیرند و باید درباره عملکرد خود به نهادهای ذیربط پاسخ دهند. جوکار با بیان اینکه مسئولان باید پاسخ دهند که از امکانات، اعتبارات و ظرفیت‌های کشور در دوران مسئولیت خود چگونه و در چه راستایی استفاده کردند، گفت: مسئولان باید نسبت به کم‌کاری و ترک فعل خود پاسخگو باشند. آنان نباید با خیالت راحت در دوران مسئولیتشان هر اقدام اشتباهی انجام دهند و سپس هم در حاشیه امن قرار گیرند.وی درباره اولویت‌های اصلی دولت رئیسی، تاکید کرد: افزایش ارزش پول ملی باید یکی از اولویت‌های اصلی دولت باشد که البته برای تحقق این مسئله لازم است ساختار بودجه کشور اصلاح شود.نماینده  یزد در مجلس با بیان اینکه با اصلاح نظام بودجه‌ریزی و بهره‌گیری از منابع و توانمندی‌های داخلی می‌توان از بسیاری از مشکلات فعلی عبور کرد، گفت: رفع تورم و گرانی‌های افسارگسیخته، ایجاد ثبات اقتصادی و اشتغال و ساماندهی وضعیت اسفبار مسکن از جمله مواردی است که باید در اولویت دولت سیزدهم قرار گیرد.



 
برچسب ها: اصولگرایان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها