به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۲۹۰۲۸۷

واتساپ در حال بررسی‌قابلیت‌واکنش‌به پیام است

واتساپ در حال بررسی‌قابلیت‌واکنش‌به پیام است
گروه فناوری:توسعه‌دهندگان واتساپ در حال بررسی قابلیت واکنش به پیام با استفاده از شکلک‌ها در واتساپ هستند. مدتی است که واکنش‌های پیام، در سیستم عامل‌هایی مانند "فیس بوک، اینستاگرام، توئیتر، iMessage و حتی برنامه چت سیگنال" یا حریم خصوصی وجود دارد. اما هنوز پیامرسان واتساپ این قابلیت‌ها را دارا نیست.

واکنش‌های پیام به کاربران اجازه می‌دهد تا با ایموجی به یک پیام واکنش نشان داده، و با یکدیگر تعامل کنند. به همین علت توسعه‌دهندگان واتساپ نیز درصدد آن هستند تا این ویژگی را پس از بررسی‌های فراوان در دسترس کاربران این پیامرسان قرار دهند. البته هنوز این ویژگی جدید  در دسترس کاربران نیست و باید مدتی را منتظر بمانند تا این قابلیت به واتساپ افزوده شود. توسعه‌دهندگان این پیامرسان به عنوان اولین قدم برای توسعه ویژگی جدید WhatsApp روی پیامی کار می‌کنند که به کاربران اطلاع می‌دهد برای دریافت پشتیبانی از پیام در برنامه خود، باید واتساپ را  بروزرسانی کنند.

قابلیت‌های قبلی واتساپ چه بوده است؟
نکته آخر اینکه WhatsApp روی پشتیبانی از چند دستگاه کار می‌کند و ویژگی جدید در نسخه‌های بتای برنامه زودتر نشان داده شد.  پشتیبانی Mutli-device این اطمینان را به شما می‌دهد که می‌توانید از WhatsApp حتی بدون داشتن تلفن خود و اتصال به اینترنت استفاده کنید.  این ویژگی به شما امکان می‌دهد حداکثر چهار دستگاه دیگر را به حساب WhatsApp خود متصل کنید (هر چند نه تلفن)، و هر یک از آن‌ها دارای کلید هویت خاص خود برای رمزگذاری سرتاسری است. در حال حاضر، هر کاربر تنها یک کلید هویت دارد که وظیفه رمزگذاری سرتاسر را بر عهده دارد و در تلفن ذخیره می‌شود.
برچسب ها: واتس اپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها