به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۲۹۰۳۴۲

خروج فوق ستاره از یوونتوس تایید شد

خروج فوق ستاره از یوونتوس تایید شد
گروه ورزشی: سرمربی یوونتوس دقایقی پیش گفت که کریستیانو رونالدو قطعا دیگر برای یوونتوس بازی نخواهد کرد و او را باید جدا شده دانست.همانطور که تمام رسانه های ایتالیایی امروز اعلام کردند، رونالدو یوونتوس به آخر خط رسیدند. از چندی پیش و با بازگشت مکس آلگری به یووه، مشخص بود که رونالدو تمایلی برای ادامه حضور در این باشگاه ندارد. نارضایتی رونالدو از آلگری مهمترین دلیل اخراج این مربی از یووه در سال 2019 بود.

پس از هفته ها شایعه و گمانه زنی امروز مکس آلگری در نشست خبری بازی با امپولی تایید کرد که رونالدو درخواست جدایی داده و برای بازی فردا مقابل امپولی نیز دعوت نخواهد شد.سرمربی یوونتوس در این رابطه گفت:« دیروز با رونالدو صحبت کردم و به من اطلاع داد که تمایلی برای ماندن در یووه ندارد. این واقعیت دارد و می توانم تاییدش کنم. به همین دلیل او امروز تمرین نکرد و فردا هم برابر امپولی به میدان نمی رود.

از رونالدو ناراحت و ناامید نیستم. تصمیمی است که گرفته و زندگی همین است. او پس از سه سال بازی برای ما حالا به دنبال تیمی جدید برای خودش است و باید این را پذیرفت.» آلگری ادامه داد:« این قانون زندگی است. اوضاع تغییر می کند و یوونتوس باقی ماند که این مهم ترین چیز است. رونالدو تلاشش را کرد و همیشه در دسترس بود. حالا رونالدو می رود و زندگی جریان خواهد داشت. از رونالدو بابت تمام کارهایی که در یوونتوس کرد، ممنونیم. او الگویی برای جوان تر هاست اما باید از این مسئله گذر کنیم.»

 کریستیانو رونالدو در سال 2018 و بعد از پشت سر گذاشتن 9 فصل رویایی و شگفت انگیزه در رئال مادرید، از این تیم جدا شد و به یوونتوس پیوست تا چالش جدید خود را در پر افتخارترین تیم سری آ تجربه کند.اما اوضاع برای فوق ستاره پرتغالی در یوونتوس مطابق انتظار پیش نرفت و کریستیانو رونالدو در سه فصل گذشته نتوانست به خواسته ها و ایده آل خود در بیانکونری دست پیدا کند. اگر چه او با این تیم جام های داخلی را به دست آورد اما نتوانست به یووه در راه رسیدن به مهمترین هدف خود یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

بعد از رقابت‌های یورو بود که زمزمه های زیادی مبنی بر علاقه رونالدو برای جدایی از یوونتوس به گوش رسید. رفته رفته شایعات در این زمینه به اوج خود رسید و طی روزهای گذشته بسیاری از منابع مدعی شدند که فوق ستاره پرتغالی تصمیم قطعی خود را اتخاذ کرده و می خواهد در ادامه فصل پیش رو برای تیمی به جز یووه به میدان برود. همچنین از منچسترسیتی به عنوان محتمل‌ترین مقصد برای برنده پنج باره توپ طلا نام برده شد.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها