به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۲۹۰۳۷۶

برخی می‌خواهند پرسپولیس ضعیف شود

برخی می‌خواهند پرسپولیس ضعیف شود
گروه ورزشی: بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: با شرایطی که برای شکوری پیش آمده، سمیعی دست‌تن‌ها شده و برای پیگیری نقل و انتقالات به یک نیروی تمام‌وقت فوتبالی نیاز دارد.علیرضا محمد درباره دلخوری هواداران پرسپولیس در روزهای اخیر از عملکرد نقل و انتقالاتی این باشگاه اظهار داشت: هرسال در فصل نقل و انتقالات باشگاه طبق بودجه‌اش فعالیت می‌کند و آنگونه که شنیده‌ام امسال بودجه کافی برای جذب بازیکن ندارد. همانگونه که پول ندارد تا مبلغ قرارداد ما را پس از چندین سال مربیگری در تیم‌های پایه پرداخت کند. وضعیت باشگاه پرسپولیس از لحاظ مالی خیلی بحرانی است.
 
وی درباره اینکه با وجود شرایط مالی باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود ابراهیم شکوری در مذاکره با امین قاسمی‌نژاد هم لحن مناسبی به کار نبرده است، عنوان کرد: صد در صد لحن صحبت کردن و مدیریت روند مذاکره در جریان جذب بازیکن خیلی تاثیرگذار است. البته نمی‌دانم چه دیالوگ‌هایی بین وی و امین قاسمی نژاد رد و بدل شده است.

مدافع اسبق پرسپولیس درخصوص اینکه آیا باشگاه پرسپولیس نیاز ندارد در وضعیت فعلی که ابراهیم شکوری به دلیل گذراندن خدمت سربازی نمی‌تواند به شکل تمام وقت در این باشگاه فعالیت کند از نیرویی تمام وقت برای پیگیری فعالیت نقل و انتقالاتی اش استفاده کند، پاسخ داد: نقل و انتقالات زمانی است که باید یک مدیر تمام وقت خود را برای آن به کار بگیرد. البته با اخباری که می‌شنویم، شک ندارم می‌خواهند برخی برای تیم مشکل بسازند و با تضعیف پرسپولیس به اهداف خود برسند.

محمد تصریح کرد: جعفر سمیعی در وضعیت فعلی دست تنها است و باید یک شخص فوتبالی که از روند یارگیری و فصل نقل و انتقالات اطلاع کامل دارد به دلیل شرایطی که برای شکوری پیش آمده کنارش قرار بگیرد. این موضوع اهمیت زیادی دارد. البته شکوری خودش بیشتر از سمیعی نسبت به وضعیت بازیکنان شناخت دارد و می‌تواند به عنوان مشاور کنار مدیرعامل باشگاه بماند اما باز هم تاکید می‌کنم نیاز است فردی که تمام وقت خود را در اختیار امور نقل و انتقالات می‌گذارد، در باشگاه فعالیت کند.

وی درباره لزوم جذب یک مهاجم برای تقویت خط حمله پرسپولیس پس از جدایی شهریار مغانلو گفت: قطعا باید در این پست بازیکن جذب شود. احمد نوراللهی بهترین گلزن و مغانلو که مهره ای کلیدی و کارآمد در خط حمله بود از پرسپولیس جدا شدند. البته در هر سه پست کمبود بازیکن داریم. به شکل مشخص باشگاه پرسپولیس در بحث جدایی مغانلو ضعیف عمل کرد و به راحتی این بازیکن را از دست داد.

بازیکن اسبق پرسپولیس درمورد اینکه ظاهراً یحیی گل محمدی هم از وضعیت نقل و انتقالاتی تیمش ناراضی است، پاسخ داد: طبیعی است گل‌محمدی وقتی می‌بیند تیمش با وجود در پیش بودن مسابقات مهمی مثل لیگ قهرمانان به جای تقویت، تضعیف شده ناراحت می‌شود و همین موضوع هواداران را نگران می‌کند.
مرجع : خبر ورزشی
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها