به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۲۹۰۴۷۷

تمرینات مظاهری؛ فارغ از شایعات جدایی (عکس)

گروه ورزشی: رشید مظاهری که طی روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون جدایی او از استقلال به گوش می رسید، این روزها تمرینات خود را در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می کند.
تمرینات مظاهری؛ فارغ از شایعات جدایی (عکس)
ادامه تمرینات استقلال برای حضور پرقدرت در رقابت های فصل آینده و بخصوص دیدار برابر الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از صبح امروز پیگیری شد و آبی پوشان زیر نظر فرهاد مجیدی و اعضای کادرفنی تمرینات خود را دنبال کردند.
رشید مظاهری که این روزها شایعات زیادی پیرامون آینده او در رسانه ها منتشر می شود، امروز ضمن دیدار با سعید عزیزان مربی فصل قبل گلرهای استقلال و آشتی با او، در تمرین تیمش نیز حضور پیدا کرد تا همچنان تکلیف او برای آینده نامشخص باشد.
این بازیکن که روزهای گذشته به همراه وکیلش در چندین جلسه با احمد مددی حضور پیدا کرده بود، به دنبال حل مشکلاتش است. مدیران استقلال اعتقاد دارند که این دروازه بان خواستار جدایی از این تیم شده اما خود مظاهری می گوید هیچ گاه درخواستی برای جدایی نداشته و خواستار ماندن در جمع آبی پوشان است.
مظاهری با وجود اختلاف با احمد مددی، از زمان استارت استقلال برای فصل جدید، یکی از اعضای ثابت حضور در تمرینات بوده و با اخلاقی حرفه ای، هیچ کدام از جلسات تمرینی تیمش را از دست نداده است. با این وجود هواداران استقلال هنوز نگران آینده این بازیکن و جدایی او هستند.


 

 

 
گفته می شود سپاهان، گل گهر و فولاد تیم هایی هستند که تمایل دارند مظاهری را برای فصل بعد به خدمت بگیرند اما استقلال حاضر نیست به این راحتی ها اجازه جدایی گلر خود را صادر کرده و رقبا را تقویت کند. شایعاتی درباره پیشنهاد آبی پوشان برای معاوضه مظاهری با یکی از بازیکنان سپاهان نیز در فضای مجازی منتشر شد که این خبر از سوی هیچ کدام از طرفین مورد تأیید قرار نگرفت.
به هر حال در روزهایی که وضعیت مظاهری برای فصل نامشخص است، این بازیکن به شکل مرتب در تمرینات استقلال حضور پیدا می کند و هواداران این تیم امیدوارند که این گلر مطمئن و با تجربه، برای فصل بعد نیز در این تیم بماند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها