به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۲۹۰۵۵۱

قابلیتی کاربردی وارد واتس اپ می‌شود

قابلیتی کاربردی وارد واتس اپ می‌شود
گروه فناوری: ممکن است واتس اپ، تعداد زیادی کاربر داشته باشد، اما معمولاً در مقایسه با بسیاری از رقبای خود، از نظر ویژگی‌ها فاقد امکانات است و در بسیاری از مواقع از نظر طراحی نیز متفاوت است. اما فقدان بعضی ویژگی‌ها بیشتر از بقیه مورد توجه افراد قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های اصلی که در سایر برنامه‌های پیام رسانی، از جمله مسنجر فیس بوک، (که شرکت مادر واتس اپ است) پایه اصلی است، واکنش‌های پیام است.

در دیگر برنامه ها، شما پیامی را که دریافت کرده اید به مدت طولانی فشار می‌دهید و یک ردیف ایموجی نشان داده می‌شود و می‌توانید فوراً به آن پیام واکنش نشان دهید، بدون آن که مجبور باشید در نقل قول و پاسخ به آن به خودتان زحمت دهید و سپس ایموجی را وارد کنید، یا حتی بدتر، برخی از کلمات را تایپ کنید.همانطور که امروز مشخص شد، این ویژگی سرانجام در راه واتس اپ است. ظاهراً این شرکت آن را با حلقه بسیار کمی از کاربران آزمایش می‌کند.

به محض اینکه واکنش‌های پیام ظاهر شد، برای مشاهده آن‌ها باید در آخرین نسخه واتس اپ باشید و اگر اینطور نیست، این پیام را خواهید دید.متأسفانه ما دقیقاً نمی‌توانیم به شما بگوییم چه زمانی انتظار داریم این ویژگی در اختیار همه کاربران واتس اپ قرار گیرد و این واقعیت که در حال حاضر در حال آزمایش است نیز کمک چندانی نمی‌کند، واتس اپ، از چندین ماه قبل، این ویژگی‌های جدید را آزمایش می‌کند.
برچسب ها: واتس اپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها