به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۲۹۰۵۵۸

قیمت پایه مسکن ملی اعلام شد

قیمت پایه مسکن ملی اعلام شد
گروه اقتصادی: معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: قیمت پایه مسکن ملی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده با در نظر گرفتن تورم ۷۸ درصدی بخش ساختمان ممکن است قیمت پایه مسکن ملی به حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برسد.
جواد حق شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن در نشست خبری امروز خود در خصوص قیمت تعیین شده مسکن ملی گفت: قیمت پایه مسکن ملی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده، اما طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه شاخص تعدیل قیمت ها را تعیین می‌کند که بر این اساس قیمت‌ها ممکن است تغییر کند.
 
او ادامه داد: طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه تعدیل و تورم بخش ساختمان که از ابتدای سال تا کنون در نظر گرفته شده، حدود ۷۸ درصد تا ۸۰ درصد بوده است. با در نظر گرفتن این ۷۸ درصد ممکن است قیمت پایه مسکن ملی به حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برسد.حق شناس بیان کرد: ۱۶ هزار و ۱۳۸ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر در حال ساخت است که ۶.۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: مسکن ملی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها