به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۲۹۰۶۵۰
طارمی:

گلزنی به من اعتماد به نفس خوبی می‌دهد

گلزنی به من اعتماد به نفس خوبی می‌دهد
گروه ورزشی: شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ پرتغال پورتو به مصاف آروکا رفت و توانست با گلزنی  مهدی طارمی به برتری 3 بر صفر دست یابد.طارمی پس از این بازی به ارزشمندترین بازیکن مسابقه از سوی لیگ پرتغال شناخته شد.ستاره ملی‌پوش کشورمان پس از این مسابقه در مصاحبه با سایت پورتو گفت: ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. همه بازیکنان وظیفه‌شان را به خوبی انجام دادند و ما توانستیم از موقعیت‌های خودمان برای گلزنی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اینکه گل زدم خیلی خوب است زیرا به من اعتماد به نفس می‌دهد و امیدوارم بتوانم گل‌های بیشتری به ثمر رسانم.طارمی اظهار داشت: این برد برای ما اهمیت زیادی داشت. آروکا تیم خیلی خوبی بود و خدا را شکر می‌کنم که ما توانستیم در این مسابقه به برد دست یابیم. ما برای بردن در تمام پیروزی‌ها پیش خواهیم رفت.

وی ادامه داد: تمام بازیکنان پورتو اهمیت زیادی برای تیم دارند. اصلا مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند و باید بگویم تونی (مارتینز) مهاجم بسیار خوبی است. او کمی در گلزنی بدشانس بود ولی امیدوارم بتواند در بازی‌های بعدی گلزنی کند.طارمی گفت: تماشاگران برای هر باشگاهی مهم هستند و امیدوارم که مقابل تمام تماشاگران بازی کنم نه اینکه 50 درصد ورزشگاه پر باشد. امیدوارم در آینده این اتفاق رخ بدهد.
برچسب ها: مهدی طارمی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها