به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۲۹۰۷۰۱

پیش بینی رئیس جمهور برزیل از آینده اش

پیش بینی رئیس جمهور  برزیل از آینده اش
گروه بین الملل: رئیس جمهور راست‌گرای برزیل تاکید کرد، برای آینده‌اش سه گزینه می‌بیند: پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۲، مرگ یا زندان.
ژایر بولسونارو،  در دیدار با رهبران پروتستان گفت: من برای آینده‌ام سه گزینه دارم "بازداشت شوم، کشته شوم و یا پیروز انتخابات شوم". البته گزینه اول غیر ممکن است و هیچ کس بر روی زمین مرا تهدید نمی‌کند.این اظهارات بولسونارو در حالی مطرح شد که وی سیستم رای‌گیری الکترونیکی برزیل را زیر سوال برده و تهدید کرده که نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را نخواهد پذیرفت. وی خواستار اتخاذ سیستم رای‌گیری شده که در آن برگه‌های رای پرینت شده وجود داشته باشد و تاکید دارد که سیستم رای‌گیری الکترونیکی در برابر تقلب بسیار آسیب‌پذیر است.
در اکثر نظرسنجی‌ها بولسونارو در جایگاه دوم پس از لوئیس ایناسیو لولا دا سیلوا، رئیس جمهور چپ‌گرای سابق برزیل قرار دارد.
بولسونارو در این دیدار با رهبران پروتستان بار دیگر از دادگاه انتخاباتی برزیل انتقاد کرد و گفت: ما رئیس جمهوری داریم که نه تمایلی به گسستگی دارد و نه آن را تحریک می‌کند اما در زندگی همه چیز حدی دارد. من نمی‌توانم به این شکل به زندگی ادامه دهم.
رئیس دادگاه انتخابات برزیل  اعلام کرد که هیچ مشکلی درخصوص سیستم رای‌گیری الکترونیکی وجود ندارد و بحث درباره اتخاذ سیستم رای‌گیری با اوراق پرینت شده را "هدر رفتن تمرکز" دانست.بولسونارو همچنین از رهبران پروتستان دعوت کرد تا در راهپیمایی‌های سراسری هفت سپتامبر (۱۶ شهریور) برای حمایت از وی شرکت کنند.
بلوک رای‌گیری بزرگ پروتستان‌های برزیل در پیروزی بولسونارو در انتخابات ۲۰۱۸ بسیار مهم و حیاتی بود.


 
برچسب ها: برزیل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها