به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۲۹۰۷۱۸

تیم ملی عراق به کره جنوبی رسید (عکس)

گروه ورزشی: کاروان تیم ملی عراق برای برگزاری دیدار برابر کره جنوبی، به شهر سئول رسید.
تیم ملی عراق به کره جنوبی رسید (عکس)
مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، از روز پنج شنبه آغاز می شود و در گروه A این مسابقات، تیم ملی عراق در یکی از حساس ترین دیدارهای این گروه، در سئول پایتخت کره جنوبی به مصاف تیم ملی این کشور می رود.
کاروان عراق برای حضور در این دیدار، عصر روز گذشته به سمت کره جنوبی پرواز کرد و آنها ساعاتی پیش موفق شدند در پروازی طولانی به سئول پایتخت کره جنوبی برسند. این تیم پس از پشت سر گذاشتن دو اردوی اروپایی خود در اسپانیا و ترکیه، آماده مصاف با کره جنوبی است.
دیک ادووکات هلندی که پس از جدایی سرکو کاتانچ هدایت تیم ملی عراق را برعهده گرفته است، 25 بازیکن را به اردوی این تیم دعوت کرده و در سئول نیز تصمیم خواهد گرفت که نام 2 بازیکن را از لیست کنار گذاشته تا تعداد این افراد به 23 بازیکن برسد.


 


فهد طالب، احمد باسل، محمد صالح (دروازه‌بان‌ها)، احمد ابراهیم، علی فائز سعد ناطق، میثم جبار، کرار عامر، علی عدنان، ضرغام اسماعیل، علاء مهاوی و فرانس پطرس (مدافعان)، امجد عطوان، صفاء هادی، سجاد جاسم، بشار رسن، شیرکو کریم، همام طارق، محمد قاسم، جستن میرام، امیر العماری و ابراهیم بایش (هافبک‌ها)، علاء عبدالزهره، مهند علی و ایمن حسین (مهاجمان) بازیکنانی هستند که قرار است در دو بازی برابر کره جنوبی و ایران به میدان بروند.
عراقی ها پس از پایان دیدار با کره جنوبی، راهی قطر شده تا در تاریخ 16 شهریور و در استادیوم خلیفه دوحه به مصاف تیم ملی ایران بروند.
برچسب ها: تیم ملی عراق
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها