به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۲۹۰۷۸۰

گل‌محمدی: اجازه دهید بازیکن خارجی جذب کنیم

گل‌محمدی: اجازه دهید بازیکن خارجی جذب کنیم
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از فدراسیون فوتبال انتظار دارد اجازه بدهند این تیم با وجود بدهکاری بازیکن خارجی جذب کند.به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی بعد از جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: درباره هماهنگی‌های سفر به تاجیکستان صحبت کردیم. مشکلاتی وجود دارد و متاسفانه بحث زمین تمرین و نبود همکاری از سوی میزبان ناهماهنگی وجود دارد. فدراسیون فوتبال نامه نگاری کرده و دقیقا اطلاع ندارم که آیا فدراسیون کاری کرده است یا خیر. هنوز اجازه ندادن مربی ما زمین تمرین را از نزدیک ببیند. فکر می‌کنم بازی با حضور تماشاگر باشد و بازی در زمین مصنوعی هم خواهد بود که این موضوع سختی کار ما را نشان می‌دهد. همه را بسیج کرده‌اند که تیم ما نتیجه نگیرد. اتفاقات غیر حرفه‌ای در حال رخ دادن است.
 
وی درباره جذب مهاجم برای پرسپولیس هم گفت: در هر صورت تیم  باید تقویت شود و وقتی صحبت از قهرمانی می‌شود، نمی‌توانیم با دست خالی پیش برویم. به همین خاطر امروز صحبت کردیم که حداقل کاری که می‌شود انجام شود این است که با وجود قانون باشگاه‌های بدهکار، باز هم یک بازیکن خارجی بگیریم که با دست خالی به آسیا نرویم. ما مشکلات جذب بازیکن داریم اما باشگاه‌های دیگر خیلی راحت بازیکن  می‌گیرند. واقعا نمی‌توانیم با باشگاه‌های دیگر رقابت کنیم. با این حال انتظار داریم فدراسیون به تیم ما کمک کند چون ما به همراه استقلال  نماینده ایران هستیم و امیدواریم اجازه بدهند یک بازیکن خارجی جذب کنیم.

او همچنین گفت: امیدوارم شرایط را بسنجند و اجازه بدهند بازیکن خارجی جذب کنیم. باید همکاری بیشتری صورت بگیرد و درباره باشگاه‌های بدهکار تجدیدنظر شود.او در پاسخ به این سوال که آیا حضور نیافتن کریم باقری در اردوی تیم ملی، نیاز پرسپولیس به او است، گفت: بله، ما تمرینات بدنسازی داریم و به او نیاز داریم.
برچسب ها: یحیی گل‌محمدی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها