به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : ۲۹۰۸۱۵

قرارداد مهدی‌زاده با سپاهان تمدید شد

گروه ورزشی: محمدرضا مهدی‌زاده قرارداد خود را با سپاهان به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.
قرارداد مهدی‌زاده با سپاهان تمدید شد
محمدرضا مهدی‌زاده یکی از بازیکنان تیم فوتبال سپاهان بود که احتمال جدایی او در پنجره تابستانی وجود داشت و چندین تیم برای جذب او اقدام کرده بودند، اما محرم نویدکیا و مدیران سپاهان با توجه به عملکردی که این بازیکن در طول فصل داشت، در مذاکرات او را متقاعد به ماندن کردند و حالا چند روز پس از اعلام خیر غیررسمی ادامه حضور این بازیکن در سپاهان، روابط عمومی باشگاه سپاهان به صورت رسمی از تمدید قرارداد 2 ساله این بازیکن پرده برداشته است.
مهدی زاده البته در نیم فصل اول لیگ بیستم بیشتر فرصت بازی پیدا می‌کرد و  در جریان پیروزی 2 بر 1 مقابل صنعت نفت آبادان نیز یک گل سه امتیازی در دقایق پایانی برای تیمش به ثمر رساند تا در پایان فصل علی رغم اینکه در نیم فصل دوم فرصت نشان دادن توانایی هایش را پیدا کرد، در سپاهان ماندنی شود.
در پست دفاع میانی مهدی زاده سه رقیب قدرتمند برای رسیدن به ترکیب اصلی پیش رو دارد. نژادمهدی، پورقاز و گولسیانی سه بازیکن دیگر سپاهان هستند که تنها 2 نفر از آنها می تواند در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. ضمن اینکه علاوه بر این 4 بازیکن، سامان رنجبر هم از آکادمی سپاهان خودش را در پست دفاع میانی به اردوی بزرگسالان رسانده تا رقابت در این بخش از زمین مانند سایر نقاط زمین در اردوی سپاهان سخت و نفس گیر باشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها