به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۲۹۰۸۸۰

کشور کانادا به این مهارت ها بعد از کرونا نیاز دارد

گروه کسب و کار:
کشور کانادا به این مهارت ها بعد از کرونا نیاز دارد
اگر زبان انگلیسی بلد هستید قطعا یکی از اولویت های شما در کنار استرالیا، کانادا می تواند باشد.
با توجه به این که بازار کار در کانادا دائما در حال تکامل است تا شغل های جدید و نیازمندی های بیزینسی را پوشش دهد، بسیاری از کارکنان متخصص می توانند بهترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا  را تصاحب کرده و مشغول به کار شوند. اما ببینیم شغل های خوب در کانادا چه کارهایی هستند؟ در ادامه ما لیست شغل های پردرآمد در کانادا به فارسی را برایتان قرار داده ایم.
در این مقاله ما مشاغل پرطرفدار و میزان درآمد آن ها را برای مهاجران متخصص را گردآوری کرده ایم و شما را با انواع ویزای کانادا برای کار آشنا می کنیم. بدین صورت هر شخصی متناسب با حرفه خود می تواند با دریافت ویزای کار کانادا به این کشور مهاجرت کند.
همچنین شغل های پردرآمد در کانادا را با مشاغل مدنظر متقاضیانی که در ۱۲ ماه گذشته در سیستم ورودی Canada Express Entry تایید صلاحیت شدند مقایسه کرده است.

متاسفانه بسیاری از جوانان ما پناهندگی کانادا را به مهاجرت کاری ترجیح می دهند. امید است این مقاله به شما در یافتن شغلی مناسب و پاسخ به سوال بهترین شغل کانادا برای مهاجرت چیست کمک کند.
لیست شغل های پردرآمد در کانادا در سال ۲۰۲۱
در این مقاله می خواهیم بهترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا را معرفی کنیم.
۱_ نماینده بخش فروش (Sales Representative) در کانادا
یکی از بهترین مشاغل برای مهاجرت به کانادا نماینده بخش فروش است. یک نماینده فروش قوی و متخصص می تواند یک کسب و کار را موفق و پر درآمد کند و به همین خاطر این شغل در کانادا بسیار مورد توجه بوده است و بیش از ۸۵۰۰ آگهی نیازمندی مربوط به جذب نماینده فروش در Jobs Bank منتشر شده اند.
نقش های ارتباطی – ارتباط کسب و کار با مشتری و کسب و کار با کسب و کار – نیز در این زمره قرار دارند. حقوق پایه این شغل که حدود ۶۴ هزار دلار است معمولا همراه با کمیسیون و تشویقی های خاصی همراه می شود:
•    بازه حقوقی: ۵۲ تا ۶۴ هزار دلار
•    ۸۶۳۲ آگهی نیازمندی این شغل در Job Bank
•    متخصص گرافیک با تسلط به فتوشاپ و افتر افکت. فتوشاپ را از اینجا یاد بگیرید و html را از اینجا یاد بگیرید
 
کد NOC مشخصات و توضیحات شغل NOC
۶۲۱۱ سوپروایزر بخش خرده فروشی B
۶۲۲۱ متخصصان فنی فروش – خرید و فروش کلی B
۶۲۲۲ خریداران خرده و کلی B
۶۲۳۱ مسئولان بیمه و دلال ها B
۶۲۳۲ متخصصان تغذیه ماهر B
۶۲۳۵ نماینده های مالی فروش B
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها