به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۲۹۰۹۲۶

باخت مهم نیست؛ با مسی عکس بگیرید (عکس)

گروه ورزشی: پردراگ رایکوویچ، دروازه‌بان تیم فوتبال ریمس، پس از پایان بازی شب گذشته برابر پاری سن ژرمن از لیونل مسی خواست که عکسی به یادگار با فرزندش بگیرد.
باخت مهم نیست؛ با مسی عکس بگیرید (عکس)
 لیونل مسی شب گذشته برای اولین بار با پیراهن پی اس جی در مسابقات لیگ فرانسه به میدان رفت. این بازیکن پس از انتقال پر سر و صدای خود در دیدار شب گذشته روی نیمکت حضور داشت و در دقیقه 66 به جای نیمار وارد زمین شد و با تشویق پر شوری از سوی هواداران هر دو تیم از او استقبال شد.
برای اولین بار بود که این ستاره آرژانتینی دیداری را در سطح بزرگسالان با پیراهن تیمی جز بارسلونا انجام می‌داد و عملکرد نسبتا خوبی را نیز در جریان بازی از خود به نمایش گذاشت. 
پاری سن ژرمن موفق شد در این بازی با نتیجه 0-2 به پیروزی برسد و هر دو گل این تیم را کیلیان امباپه وارد دروازه حریف کرد. نکته جالب اما پس از سوت پایان بازی رخ داد.
زمانی که پردراگ رایکوویچ با به صدا درآمدن سوت داور به سوی لیونل مسی رفت و از او خواست که عکسی به یادگار با فرزندش بگیرد. لیونل مسی نیز از این پیشنهاد استقبال کرده و فرزند کوچک رایکوویچ که پیراهن رنس را بر تن داشت در آغوش گرفت تا با او عکس بگیرد. این اتفاق با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد و بسیاری از کاربران به جایگاه خاصی اشاره کردند که مسی از این پس در فوتبال فرانسه و در بین هواداران و بازیکنان سایر تیم‌های این لیگ از آن برخوردار خواهد بود.


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها