به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۲۹۰۹۳۴

پیتزای مخصوص مورینیو بعد از برد پرگل (عکس)

گروه ورزشی: ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پیروزی پرگل تیمش مقابل سالرنیتانا را با خوردن یک پیتزای مخصوص جشن گرفت.
پیتزای مخصوص مورینیو بعد از برد پرگل (عکس)
رم در هفته دوم مسابقات سری آ به مصاف سالرنیتانا رفت و توانست با دو گل لورنزو پلگرینی و یک گل از تامی آبراهام و ورتو، 4-0 این تیم را شکست دهد. این چهارمین پیروزی مورینیو در مسابقات رسمی به عنوان سرمربی رم به حساب می‌آید. این تیم همچنین در دو بازی از این چهار دیدار موفق به کلین شیت شده و توانسته دروازه خود را در برابر ترابوزان اسپور در دیدار برگشت انتخابی لیگ کنفرانس اروپا و دیدار شب گذشته برابر سالرنیتانا بسته نگه دارد.
مورینیو پس از بازی شب گذشته ویدیویی از خود در اینستاگرامش منتشر کرد که با آسودگی خیال و آرامش خاصی در حال خوردن پیتزا در مسیر برگشت از سالرنو به پایتخت ایتالیاست و این ویدیو توجه تعدادی از کاربران را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کرده است.
 

 
او زیر این ویدیو نوشت:" بعد از یک برد زیبا، هیچ چیز بهتر از یک پیتزای مخصوص نیست."
مربی پرتغالی آخرین بار 11 سال پیش حضور در سری آ را روی نیمکت اینتر تجربه کرده و دوران موفقیت‌آمیزی را با کسب سه‌گانه در این تیم پشت سرگذاشته بود و حالا به نظر می‌رسد که پس از تجربه نه چندان موفقیت‌آمیزی که در سال‌های اخیر روی نیمکت منچستریونایتد و تاتنهام داشته است، بار دیگر قصد دارد قدرت خود را در مسابقات سری آ به علاقمندان فوتبال نشان دهد.
برچسب ها: ژوزه مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها