کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام‌های دولت امریکا برای بازگشایی سفارت‌خانه در تهران

روحانی: بازگشایی سفارت امریکا ناممکن نیست

3 بهمن 1392 ساعت 9:38

گروه سیاسی: رییس جمهور ایران که برای شرکت در نشست اقتصادی "داووس" به سوئیس سفر کرده است،با شبکه تلویزیونی دولتی این کشور (آر.تی.اس) مصاحبه کرد.


به گزارش تدبیر به نقل از "آر. تی. اس" رییس جمهوری اسلامی ایران در حالی برای شرکت در چهل و چهارمین دور نشست اقتصادی "داووس" به سوئیس سفر کرده است که در ژنو کنفرانس صلح سوریه بدون حضور نماینده از کشور ایران برگزار شد. "روحانی" در این مصاحبه تلویزیونی در مورد احتمال گسترش روابط تهران – واشنگتن و بحران سوریه صحبت کرده است.

رییس جمهوری ایران در مصاحبه با شبکه تلویزیونی دولتی سوئیس در مورد بحران سوریه اظهارنظر کرده و گفته است "هیچ کسی جز ملت سوریه نمی تواند در مورد سرنوشت این کشور قضاوت و تصمیم گیری کند. این برعهده مردم سوریه است که در مورد آینده کشورشان تصمیمی اتخاذ کنند نه "جان کری" وزیر امور خارجه امریکا.

رییس جمهوری ایران در مورد روابط تهران – واشنگتن نیز اظهارنظر کرده و از امکان گسترش روابط تهران واشنگتن سخن گفته است. "روحانی" با اشاره به امکان گشایش سفارتخانه امریکا در تهران گفت: پیام‌هایی از سوی دولت امریکا برای بازگشایی سفارت‌خانه در تهران به ما رسیده است. این امر ناممکن نیست.


کد مطلب: 29094

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/29094/روحانی-بازگشایی-سفارت-امریکا-ناممکن-نیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir