به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۲۹۰۹۴۸

پیام نگران کننده کیلیان امباپه برای رئال مادرید

گروه ورزشی: کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، شب گذشته عکس و پیامی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که باعث سردرگمی بیشتر در فاصله دو روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شد.
پیام نگران کننده کیلیان امباپه برای رئال مادرید
در حالی که تنها دو روز فرصت به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باقی مانده  هنوز حواشی بسیاری برای برطرف شدن و موارد بسیاری برای تجدید قوا در تیم‌ها وجود دارد. و هواداران رئال مادرید هنوز در انتظار جذب کیلیان امباپه به سر می‌‎برند. و اتفاقی که دیشب رخ داد باعث ناراحتی بیش از حد آنها شد. 
دیروز روز بزرگ مسی و اولین حضور او پیراهن پاری سن ژرمن بود. اما موضوع قابل توجه دیگری نیز در زمین به چشم می‌خورد: این که آیا امباپه دو روز پس از تایید ورود پی اس جی به مذاکرات در ترکیب اصلی قرار دارد یا خیر. در حالی که هواداران انتظار اولین بازی ستاره آرژانتینی را می‌کشیدند، امباپه نه تنها در ترکیب اصلی قرار گرفت بلکه دو گل پیروزی بخش تیمش را نیز به ثمر رساند و شادی پس از گل طوری نبود که به نظر برسد این آخرین گل‌‎های او برای پی اس جی است. 
 


تا اینجا شاید همه چیز همانطور بود که انتظار می‌رفت اما بازیکن فرانسوی پیروزی و گلزنی شب گذشته را با عکسی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که به نظر پیام خداحافظی نبود و باعث نگرانی بسیاری از جمله هواداران مادرید شد. " سه امتیاز، دو گل... شب فوق العاده ". 
به هرحال در طی 48 ساعت آینده تکلیف همه چیز به روشنی مشخص خواهد شد و ما نیز متوجه می‌شویم که آیا این عکس حاوی پیامی پنهانی بود یا یک شادی معمول از سوی بازیکنی بود که باعث پیروزی تیمش در دیداری در لیگ شده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها