به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : ۲۹۱۰۴۲

پیشنهاد ۲۰۰ میلیونی رئال روی میز PSG

گروه ورزشی: اسکای مدعی شد رئال مادرید در ساعات آینده پیشنهاد جدید و ۲۰۰ میلیون یورویی خود را برای جذب کیلیان امباپه ارائه خواهد داد.
پیشنهاد ۲۰۰ میلیونی رئال روی میز PSG
کیلیان امباپه این روزها سوژه شماره یک نقل و انتقالات است و به فاصله کمتر از سه روز تا پایان انتقالات، مشخص نیست که بالاخره از پی اس جی به رئال خواهد رفت یا خیر.
 


باشگاه مادریدی سه شنبه گذشته پیشنهاد رسمی 160 میلیون یورویی به پی اس جی ارائه داد و یک روز بعد نیز پیشنهادش را به 170 + 10 میلیون یورو افزایش داد اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است تا مشخص شود پاریسی ها با این مبالغ حاضر به مذاکره برای فروش امباپه نیستند.
در حالیکه تا شب گذشته اکثر رسانه‌ها خبر از ماندگار شدن کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن داده بودند اما حالا به نظر می‌رسد که دوباره شرایط تغییر کرده است. در واقع باشگاه رئال مادرید هرگز نمی‌خواهد که فرصت جذب ستاره فرانسوی در این تابستان را از دست بدهد و در همین راستا اسکای اسپورتس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که لوس بلانکوس طی دو ساعت آینده پیشنهاد 200 میلیون یورویی خود را به PSG ارائه خواهد داد.
 

 
همچنین کاوه صلح، خبرنگار مطرح اسکای، نیز ادعا کرده که کیلیان امباپه یک بار دیگر به سران پاری سن ژرمن خبر داده که قرارداد خود را هرگز تمدید نخواهد کرد؛ موضوعی که می تواند باعث شود باشگاه فرانسوی نهایتاً با پیشنهاد 200 میلیون یورویی رئال موافقت کرده و امباپه راهی سانتیاگو برنابئو شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها