به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۲۹۱۱۳۸

پشت پرده عجیب ساخته شدن دکور برنامه ۹۰

گروه ورزشی: بازگشت فردوسی پور در وقت و زمانی که مسولان تشخیص بدهند نمی‌تواند دور از انتظار باشد، اما خبر‌های این روز‌های فضای مجازی قابل استناد نیست.
پشت پرده عجیب ساخته شدن دکور برنامه ۹۰
در روزهای گذشته خبری در فضای مجازی دست به دست شد که عنوان عجیب و غریبی داشت: دکور برنامه ۹۰ در حال احداث است!
این خبر به همان اندازه عجیب بود که اغلب اخبار مربوط به فضای مجازی همین قدرغیرقابل استناد است. یعنی صفحات اینستاگرامی یا تلگرامی بی شناسنامه، هر طور که صلاح بدانند خبرهایی را منتشر می کنند و از آنجا که در بحث رسانه، اغلب ادمین ها چهره های حرفه ای روزنامه نگاری نیستند کارشان تنها به شایعات بی اساس می کشد.
در هر حال فعلا خبری از بازگشت دوباره عادل فردوسی پور به شبکه ۳ سیما و برنامه ۹۰ نیست و اساسا قرار نیست در این مقطع زمانی این برنامه پرمخاطب دوباره به کنداکتور شبکه ۳ اضافه شود تا دکورش را دوستان بسازند. هر چند بازگشت فردوسی پور در وقت و زمانی که مسولان تشخیص بدهند نمی تواند دور از انتظار باشد اما خبرهای این روزهای فضای مجازی مبنی بر ساخته شدن مجدد دکور برنامه ۹۰ شایعه ای بی اساس است.
در این ارتباط چندی قبل محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش به نکته های مهمی اشاره کرده بود؛ «فوتبال هم یک ورزش پرطرفدار است و مردم شفافیت‌سازی‌ها را در برنامه ۹۰ دیده بودند. عادل فردوسی‌پور یک شخص مبارزه‌گر با فساد بود. او این ویژگی‌ها و شاخصه‌ها را داشت که مردم دوستش داشتند، دقیقا مردم ۹۰ را دوست داشتند؛ چون شفافیت داشت.



فردوسی‌پور شخصی بود که از ورود و حضور افراد مفسد در ورزش و آلوده‌کردن این حوزه جلوگیری می‌کرد. قدرت او عیان بود و مردم هم برای همین دوستش داشتند. باید تلاش کنیم که این برنامه پربیننده و پرمخاطب به آنتن رسانه ملی و شبکه ۳ برگردد. این خواسته و مطالبه مردم است، خواسته من به‌عنوان مسئول نیست که بگویم این درخواست شخصی من است. ان‌شاءالله در دولت انقلابی آینده با هدایت آقای رئیسی، شاهد محقق شدن درخواست مردم مبنی بر بازگشت عادل فردوسی‌پور و برنامه ۹۰ به شبکه سه خواهیم بود.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها