به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۲۹۱۱۴۱

از مسی درخواست پیراهن نکنید مگر با پاسپورت

گروه ورزشی: قوانین سختگیرانه لیونل مسی برای تعویض پیراهن بار دیگر زمانی جلب توجه کرد که این بازیکن درخواست بازیکن ریمس برای دریافت پیراهن ستاره تازه وارد پاری سن ژرمن را رد کرد.
از مسی درخواست پیراهن نکنید مگر با پاسپورت
فوق ستاره آرژانتینی در آستانه فصل جدید به شکلی غیرمنتظره از بارسلونا جدا شد و در نهایت با قراردادی هنگفت به پایتخت فرانسه منتقل شد. اولین حضور او در ترکیب این تیم مدتی زمان برد تا او برای بازی با پیراهن پاری سن ژرمن به آمادگی کامل برسد چرا که به دلیل شرایط قراردادش با باشگاه بارسلونا، فرصت حضور در تمرینات آمادگی پیش فصل را از دست داده بود. در نهایت این فرصت در دیدار یکشنبه شب این تیم برابر ریمس دست داد و مسی در جریان پیروزی 0-2 تیمش در دقیقه 66 جانشین نیمار شد. کیلیان امباپه هر دو گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند تا آنها با دو امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ فرانسه قرار بگیرند.
 

 
اما حاشیه پیش آمده برای مسی پس از سوت پایان بازی رخ داد، زمانی که به نظر می‌رسید درخواست فان برخن برای دریافت پیراهنش را رد کرد. این وینگر به سوی او رفت، با او صحبت کرد و حتی ظاهرا به سمت پیراهن مسی نیز رفت اما در نهایت این بازیکن به سوی تونل حرکت کرد. این بازیکن پیش از این در اوایل سال جاری در گفتگو با تلویزیون آرژانتین به این نکته اشاره کرده بود که پیراهنش را تنها با بازیکنان آرژانتینی عضو می‌کند. او به تی وای سی اسپرت گفت:« من درخواستی برای پیراهن نمی‌کنم اما یک بار از زیدان پیراهنش را خواستم. اگر بازیکنی آرژانتینی باشد پیراهنم را با او عوض می‌کنم.»

برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها