به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۲۹۱۱۵۲

آتش سوزی جنگل های سروآباد مهار شد

آتش سوزی جنگل های سروآباد مهار شد
گروه جامعه: رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروآباد از مهار آتش سوزی جنگل های شهرستان سروآباد پس از سه روز تلاش خبر داد. در محدوده روستاهای "دیوزناو"، "دزه وند" و "پالنگان" بعد از سه روز تلاش شبانه روزی و بی وقفه مهار شد.مسلم مرادی اظهار کرد: آتش سوزی جنگل های روستای "دزوند سفلی" پس از سه روز تلاش مضاعف نیروهای جنگلبانی سروآباد و کامیاران و انجمن های زیست محیطی منطقه مهار شد.

وی افزود: نکته قابل توجه در مهار این آتش سوزی، خلق جلوه های عشق و  ایثار دوستداران طبیعت  بود.رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروآباد بیان کرد: انجمن های زیست محیطی شهرستان های پاوه و کامیاران و مریوان و سروآباد به صورت داوطلبانه در مهار آتش سوزی حضور داشته و با احساس مسولیت، حماسه ایثار و همدلی خلق کردند.

وی عنوان کرد: عشق به طبیعت مرزهای جغرافیایی را می شکافد و دوستداران زاگرس در هر نقطه ای برای نجات بلوط های زاگرس، خالصانه خود را به محل حادثه می رسانند.مرادی، از حضور سبز انجمن های زیست محیطی پاکو سروآباد- ژیواو پاوه- چیای سبز مریوان، مردم طبیعت دوست روستاه های پالنگان -دیوزناو-دزوند و سرخه توت صمیمانه تقدیر و تشکر می کند.
برچسب ها: آتش سوزی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها